Uber обрав VW ID. Buzz з автопілотом для запуску в Лос-Анджелесі: новий електричний автомобіль від Volkswagen

Uber обрав VW ID. Buzz з автопілотом для запуску в Лос-Анджелесі: новий електричний автомобіль від Volkswagen

Стратегічне партнерство Volkswagen та Uber у галузі автономної мобільності

Volkswagen і Uber анонсували нову велику співпрацю, яка відкриває нові можливості для розвитку автономної мобільності. В рамках цього партнерства буде впроваджено тисячі електричних мінівенів Volkswagen ID, які працюватимуть на території США в найближчі десятиліття.

Перше місто запуску: Лос-Анджелес

Першим містом, де розпочнеться експлуатація автономних електричних транспортних засобів, стане Лос-Анджелес. Тести автономних машин плануються на кінець 2025 року, а комерційна експлуатація стартує в 2026 році.

Етапи запуску проекту

На початкових етапах автономні автомобілі Volkswagen будуть оснащені операторами, які здійснюватимуть контроль за роботою систем. Повна комерційна операція буде розпочата лише після того, як будуть отримані всі необхідні дозволи від регуляторних органів.

Роль компанії MOIA в проекті

Проект автономного транспорту підтримується підрозділом MOIA компанії Volkswagen, який спеціалізується на інноваційних рішеннях у сфері автономної мобільності. MOIA надасть як саму модель транспортного засобу, так і програмне забезпечення, яке дозволить інтегрувати безпілотні автомобілі в платформу Uber для забезпечення комфортного і ефективного перевезення пасажирів.

Пояснення лідерства Volkswagen в автономній мобільності

Крістіан Сенгер, генеральний директор автономної мобільності Volkswagen, підкреслює, що партнерство з Uber є логічним кроком у розвитку нових форм міської мобільності. Поєднання досвіду Volkswagen у виробництві масових автомобілів з передовими технологіями дасть змогу задовольнити потреби міст у надійних та ефективних транспортних засобах.

Ідентифікатор Buzz AD: інноваційний автономний електромобіль

Електричний автономний автомобіль Volkswagen ID. Buzz AD був представлений ще в 2021 році. Спочатку тестування проходило в Мюнхені, після чого програма була розширена на Гамбург. Остання версія автомобіля, розроблена у співпраці з компанією Mobileye, відповідає рівню автоматизації SAE рівня 4. В автомобілі встановлено 13 камер, дев’ять лідарів та п’ять радарів для забезпечення максимальної безпеки, а також резервні системи для гальмування, рульового управління та електропостачання.

Популярність ID. Buzz в США та тенденції на ринку

Незважаючи на великий інтерес до автомобіля, моделі ID. Buzz поки що залишаються рідкісними на дорогах США. У 2024 році Volkswagen вдалося продати лише 1 162 одиниці цього моделі, а в першому кварталі 2025 року було доставлено 1 901 примірник.