Новий Nissan Leaf (2025): подробиці про європейську версію

Новий Nissan Leaf (2025): подробиці про європейську версію

Nissan офіційно презентував третє покоління моделі LEAF. Раніше це були хетчбеки, але тепер електромобіль набув формату кросовера з довжиною кузова 4,35 метра та колісною базою 2,69 метра. Новинка побудована на платформі CMF-EV, такій самій, що й у Nissan Ariya, Renault Megane E-Tech та Scenic E-Tech.

Основні характеристики нового Nissan LEAF

Розробка моделі здійснена в студії Nissan Global Design в Азугі, Японія. Плавні лінії кузова оптимізують аеродинаміку з коефіцієнтом лобового опору CD 0,25, сприяючи покращенню запасу ходу. Для цього застосовані приховані дверні ручки, плоске днище та дах з формою краплі. Яскраво окреслені передні та задні ліхтарі підвищують впізнаваність автомобіля на дорозі.

Доступні сім кольорів кузова, серед яких виділяється яскравий бірюзовий «Світлий тир». Колісні диски – 18-дюймові легкосплавні в базовій та середній комплектаціях і 19-дюймові з шинами розміру 235/45 R19 у топовій версії. Дизайн 18-дюймових дисків містить японський орнамент «ni-san» (два та три), який також присутній на задніх дверях і ліхтарях.

Двері багажника відкривають доступ до електричного приводу, що забезпечує простір у 437 літрів за стандартом VDA. Інтер’єр пропонується у двох колірних варіантах: чорному та білому з фіолетовими акцентами.

Інтеграція з Google відбувається безпосередньо на 14,3-дюймовому дисплеї: карти, голосовий помічник, ігровий магазин. Програмне забезпечення оновлюється «по повітрю». Навігація, клімат-контроль і мультимедіа керуються через нові інтерфейси. Віддалене керування зарядкою, планування маршруту та попередні налаштування доступні через додаток NissanConnect Services.

Зарядка на станціях швидкої зарядки потужністю до 150 кВт дозволяє поповнити запас енергії приблизно за 30 хвилин. Інтелектуальне управління температурою акумулятора забезпечує оптимальні умови зарядки в будь-яку погоду. Система автоматично розігріває або охолоджує батарею при під’їзді до зарядної станції, використовуючи дані маршруту з Google Maps.

Автомобіль оснащено функцією V2L (Vehicle-to-Load), яка дозволяє подавати електроенергію зовнішнім споживачам з потужністю до 3,6 кВт. Це дає можливість живити побутові пристрої, такі як чайники, освітлення або грилі. Планується підтримка технології V2G (Vehicle-to-Grid), що передбачає зворотне подання електроенергії в мережу під час пікових навантажень.

Виробництво нового LEAF для європейського ринку налагоджене на заводі Nissan у Сандерленді, Велика Британія. Прийом замовлень розпочнеться восени поточного року, а постачання – навесні 2026 року.

Очікується, що початкова вартість базової версії буде помітно нижчою за ціну Nissan Ariya і складатиме менш ніж 40 тисяч євро.