Команда Sucker Punch Productions у новій серії інтерв’ю розкрила більше деталей про Ghost of Yōtei, зокрема, як тривалість гри порівнюється з відомим *Ghost of Tsushima*. Оригінальна історія в перший раз зайняла близько 25 годин, але що ще є продовженням, яке обіцяє значно більше заходів та нових можливостей для гравців?
Що відомо про *Ghost of Yōtei*
У розмові з VGC Джейсон Коннелл поділився, що команда «Sucker Punch Productions» розробила гру з подібними характеристиками щодо масштабу і тривалості, як це було з *Ghost of Tsushima*. Він зазначив, що гравці можуть очікувати величезний світ, який пропонує багато можливостей для дослідження і активностей.
Незважаючи на те, що кількість додаткового контенту ще не підтверджена, Коннелл додав, що досвід у *Ghost of Yōtei* буде схожий на *Tsushima*, незалежно від того, чи просто ви слідкуєте за історією, чи витрачаєте час на дослідження кожного куточка світу та проходите додаткові завдання. Це не лише історія, а й повноцінна пригода для гравців усіх рівнів.
Якщо брати до уваги дані ресурсу *HowLongToBeat* для *Ghost of Tsushima* (без врахування додаткових розширень на кшталт Легенд і Острова Ікі), основний прохід займає близько 50-60 годин, а сюжетний контент разом з додатковими завданнями — близько 30 годин.
Основні сюжетні лінії Ghost of Yōtei
Сюжет *Ghost of Yōtei* обертатиметься навколо пошуків та знищення кожного члена таємничого ордену «Сестріан Йоттеї». Проте, на відміну від звичних ігор, гравці зможуть зустріти багато інших активностей: від класичних бамбукових ударів до захоплюючих монетних ігор та пиття. Задоволення від процесу буде доповнено можливістю виконувати завдання та отримувати внутрішні удосконалення персонажа.
Нове покоління ігор: між інновацією та традицією
У грі будуть використовуватися нові механіки, які дозволяють гравцям взаємодіяти з навколишнім світом і розвивати свого героя, виконуючи різноманітні завдання. Для любителів активних досліджень, кожен куточок і кожен новий квест обіцяє принести цікаві бонуси та покращення, які можна буде використовувати для покращення характеристик персонажа. Це дозволяє гравцям вибирати, як вони хочуть проходити гру: швидко або детально, вивчаючи кожен елемент.
Джерело: VGC