Чому скасували Black Panther: Джейсон Шраєр про закриття Cliffhanger Games

Чому скасували Black Panther: Джейсон Шраєр про закриття Cliffhanger Games

Не так давно з’явилася інформація про те, що електронне мистецтво ухвалило рішення повністю скасувати розвиток гри про супергероя Чорну Пантеру, створеного на основі коміксів Marvel, а також закриття студії Clifhanger Games, яка була спеціально заснована для реалізації цього проекту.

Ця новина викликала чимало обговорень у мережі, і для того, щоб роз’яснити ситуацію, відомий ігровий журналіст Джейсон Шрайер поділився новими подробицями.

Останні новини про проект Чорної Пантери

Шрайер в своєму матеріалі для Bloomberg пояснив, що проект Чорної Пантери потрапив на етапи, де йому майже не було шансів на успіх. За його словами, команда студії Cliffhanger працювала над цією грою протягом чотирьох років, але так і не змогла вийти з рамок попереднього етапу виробництва.

Розробники зіткнулися з численними труднощами на всіх етапах, від набору кваліфікованих співробітників до переконання керівництва у правильності вибору концепції гри. Більш того, студія не мала чіткої візії щодо остаточної концепції гри, що значно ускладнило розробку.

Сюжет та персонажі гри

Шрайер також поділився деталями сюжету гри, у якому ключові персонажі, такі як Т’Чалла, Кілмонгер та Шурі, мали б боротися за право стати новим Чорним Пантерою. Вони повинні були бути центральними фігурами в історії, де кожен з них прагнув заволодіти силою Чорної Пантери, що спричинило б серйозні конфлікти між персонажами.

Труднощі розробки і подальший крах проекту

Незважаючи на те, що проект мав величезний потенціал, його виробництво стало вкрай складним. Студія не могла вирішити низку технічних і творчих проблем, що спричинило затримки в розробці. Окрім того, сама студія Cliffhanger складалася з досвідчених професіоналів, що раніше працювали над іншими проектами, проте їм не вдалося реалізувати свої ідеї в рамках цього конкретного проекту.

У березні команда все ж таки спробувала розпочати повномасштабне виробництво, однак EA виявилася незадоволена відсутністю результатів і, в результаті, прийняла рішення скасувати гру та закрити студію Clifhanger.

Що призвело до закриття студії?

Основною причиною закриття студії стало невідповідність між очікуваннями від проекту та реальними результатами роботи над ним. Протягом багатьох років команда намагалася втілити свої ідеї, але відсутність чіткої концепції та постійні труднощі в розробці призвели до повної невдачі.

Вплив на індустрію ігрового мистецтва

Ця ситуація також відображає більш широкі тенденції в індустрії ігор, де багато проектів не можуть досягти своїх амбіцій через складність технологічних інновацій та високі вимоги до творчих ідеї. Чи буде в майбутньому інший проект, заснований на персонажі Чорної Пантери, неясно, але відмову від цього проекту можна розглядати як сигнал до того, що деякі ідеї у світі ігор не завжди можуть бути реалізовані через обмеження виробничих можливостей та зовнішніх факторів.

Джерело: Bloomberg