Секрети PR-успіхів Apple: за межами ілюзій (частина 4)

Секрети PR-успіхів Apple: за межами ілюзій (частина 4)

За гранню ілюзії — секрети PR-успіхів Apple (Частина 4)

(Частина 1)

(Частина 2)

(Частина 3)

У Apple, мабуть, найкращий у світі відділ зв’язків з громадськістю (public relations, PR). Це особливо проявляється під час розробки та запуску нових продуктів, оскільки жодна технологічна компанія не здатна викликати такий резонанс своїми новинками. Прежде, ніж користувачі зможуть вперше побачити новий продукт Apple і торкнутися до нього, компанія ретельно планує всі свої публічні виступи та згадки про нього, контролює витоки інформації, організовує брифінги для привілейованих журналістів, закриті презентації, на які можна потрапити тільки за запрошенням і, нарешті, раннє тестування для попередньо відібраних, позитивно налаштованих представників ЗМІ. Нічого не пускається на самоплив, в тих рідкісних випадках, коли Apple не управляє початковим меседжем, вона виправляє це за допомогою своїх повноважень, щоб донести ретельно продумані відповіді в неофіційному порядку.

Провали: від Apple Maps до Beats і Призрачної імперії

Більшість провалів в сучасній історії Apple можна перерахувати на пальцях однієї руки. Але через розміри і історію компанії, кожен з них привертав до себе увагу всієї світової громадськості. Найбільшим провалом вважають проблему антеннагейт iPhone 4. Кількість доповідей про цю проблему росла, а Стив Джобс зробив велику перерву, перш ніж виступити перед пресою.

Карти

Проблеми з Apple Maps стали відомими, коли Скотт Форсталл не взяв на себе відповідальність за продукт. Проте Тим Кук швидко виявив лідерські якості і вже через кілька днів після випуску iOS 6 заявив про наміри покращити ситуацію.

Beats

cookdrecuejimmy

Придбання Beats Electronics та Beats Music продемонструвало внутрішні проблеми культури Apple. Прес-служба не змогла відреагувати вчасно на витоки інформації через обмежене коло осіб, що мали доступ до важливої інформації. Однак це не завадило Куку швидко вжити заходів для вирішення ситуації.

Призрачна імперія

screenshot-2014-08-18-16-17-34

Ще однією проблемою для Apple стала книга Юкари Іватані Кейн «Призрачна імперія: Apple після Стива Джобса». Книга описує компанію в сумних тонах, але Apple не стала мовчати, а самі керівники компанії виступили з критикою книги.

Обзори продуктів і видання

reviews

PR-команда Apple приділяє особливу увагу кожному важливому продукту компанії. Деякі журнали, як Re/code та The Verge, мають ексклюзивний доступ до новинок Apple. Але іноді компанія вирішує, кому довірити перші огляди, а кого залишити без уваги.

reviews (1)

Apple іноді дає лише обраним оглядачам доступ до нових продуктів, що дозволяє їй контролювати, хто і як оцінює її техніку. Цей процес забезпечує правильну репутацію компанії в медіа.

Свіжі та актуальні новини на:
https://airport.lg.ua/