Пропонуємо вашій увазі інтерв’ю з управляючим партнером альянсу RTA — Павлом Гительманом. Він є досвідченим інтернет-рекламщиком, який у період з 2008 по 2010 роки був головним ідеологом і організатором масштабної акції «Спасибі» на 9 травня. У 2010 році він реалізував великий рекламний проект Red Quest, працюючи на позиції «Лідер проекту». А в 2011 році створив рекламне інтернет-агентство TOoBEeDOo.
Чим ви займаєтесь у своїй роботі?
На мою думку, основна задача, яку я виконую в агентстві, — це надихати. Моя мета — надихати команду, клієнтів та партнерів на створення незабутніх рекламних кампаній. Основний актив RTA — це команда, яка інвестує всі свої знання та енергію в роботу. Я безмежно вдячний кожному, хто коли-небудь працював або працює в моїй команді.
Для мене найбільше задоволення від роботи — це бачити щодня команду, яка горить клієнтськими проектами, людей, які прагнуть внести свою цінність в компанію, які хочуть активно розвиватися і досягати поставлених цілей.
Як виглядає ваше робоче місце?
Я і моя команда — єдине ціле. Тому ми працюємо разом у відкритому офісі, де кожен має можливість в оперативному режимі вирішувати робочі питання без бар’єрів та зайвих формальностей.

Яке програмне забезпечення та інструменти ви використовуєте в роботі?
Для роботи я використовую техніку Apple: ноутбук, планшет і телефон. Що стосується програмного забезпечення, то для щоденних завдань я використовую Google Chrome, а для комунікації з колегами та партнерами — Skype та корпоративну пошту Gmail. Мій Google Календар відкритий для всіх, і будь-хто з співробітників або партнерів може зайти, обрати зручний час для зустрічі та запросити мене.
Крім того, для запису важливих нотаток я використовую простий текстовий редактор. Це дозволяє записувати ключові пункти обговорень на кожній зустрічі, що допомагає зберегти великий обсяг інформації, яку я отримую. Для структуризації даних та планування я активно використовую MindManager, що дозволяє ефективно керувати великим обсягом інформації.
Як ви створюєте презентації для роботи?
Для створення презентацій я віддаю перевагу лише Keynote. Це ідеальний інструмент для створення чітких і послідовних презентацій. В роботі з Keynote важливо розуміти взаємозв’язок між слайдами, що дозволяє побудувати логічну та структуровану історію. У PowerPoint я не зустрічав жодної презентації, яка б мене по-справжньому вразила.
Всі робочі файли зберігаю безпосередньо на комп’ютері. Вони організовані в логічні папки, такі як: фінанси, продукти агентства, команда, проекти тощо, що дозволяє швидко знаходити необхідну інформацію.

Чи має значення папір у вашій роботі?
Так, папір часто присутній на моєму столі. Я часто використовую його для візуалізації інформації, створюючи схеми та малюнки під час обговорень з людьми. Це дозволяє мені більш чітко і системно донести свої думки до колег.
Свіжі та актуальні новини на:
https://airport.lg.ua/