
Революція в дизайні продуктів Apple, яка була запланована на 2012 рік, розпочинається вже сьогодні. На вихідних головний магазин Apple Store на П’ятій Авеню в Нью-Йорку отримав новий символ. Точніше, символ, стекляний куб, залишився тим самим. Змінився лише його зовнішній вигляд, як повідомляє MacStories.


Тепер куб із логотипом Apple складається з трьох величезних панелей на кожній стороні. Всього в новій версії куба використовується 15 панелей. Раніше цей куб на П’ятій Авеню складався з 90 панелей. У новій версії використовується менше компонентів для з’єднання великих панелей.

Для порівняння — старий куб
Магазини Apple та дизайн продуктів компанії виділяються завдяки унікальному підходу, і куб із «яблучною» символікою в центрі Манхеттена — чергове тому підтвердження. Цікаво, чи буде якась реакція з боку китайських аналогів Apple Store на інновації, представлені в Нью-Йорку?

Свіжі новини та актуальна інформація:
https://airport.lg.ua/