Перспективність: Однією з головних переваг консолей PlayStation 5 над пристроями Xbox Series є чудові бездротові контролери DualSense, які мають передову тактильну зворотну зв’язок і адаптивні спуски. Однак новостворений патент вказує на те, що Microsoft може працювати над контролером, який може бути не лише таким же хорошим, як у Sony, а навіть перевершити їхнє пропозицію.
Патент Microsoft: Опис новітніх технологій в контролерах
Новий патент, що має назву «Настроювання тактильного зворотного зв’язку пристрою», був виявлений Tech4Gamers. У цьому патенті описано механізм тактильних двигунів, які знаходяться в корпусі контролера і рухаються, на відміну від фіксованих елементів, які використовуються в контролерах Xbox Series.
Інноваційні технології у новому контролері Xbox
Описані в патенті тактильні контролери використовують передові актуатори, такі як лінійні або котушкові мотори, які переміщуються в межах корпусу для створення точного тактильного зворотного зв’язку. Ці актуатори змонтовані на механізмах, які дозволяють їм вібрувати або переміщуватися уздовж конкретних осей. Завдяки контролю напрямку та амплітуди рухів, контролер створює широкий спектр відчуттів, таких як удари, текстури або ефекти навколишнього середовища, що підвищують занурення користувача.
Технологія тактильного зворотного зв’язку для реалістичних відчуттів
Рух мотора тактильного зворотного зв’язку ретельно калібрується для імітації реалістичних сил і вібрацій. Наприклад, швидкі, короткочасні зміщення можуть імітувати відчуття ходьби по гравію, а більші й повільніші рухи можуть симулювати віддачу зброї.
Адаптивні спуски і реалістична віддача
Контролер також оснащений адаптивними спусками, що динамічно змінюють опір, створюючи реалістичні відчуття, як, наприклад, натягування тятиви лука або натискання на спусковий гачок зброї. Сенсори виявляють ввід користувача і автоматично налаштовують зворотний зв’язок в реальному часі, а програмне забезпечення дозволяє розробникам задавати специфічні тактильні реакції для різних сценаріїв гри. Система оптимізована для енергоефективності, надаючи детальний зворотний зв’язок без суттєвого впливу на термін служби батареї, що значно покращує загальний досвід гравця.
Можливості зменшення вартості виробництва
Патент також вказує на можливість використання менших за розміром тактильних моторів, ніж ті, що використовуються в нинішніх контролерах, без зниження сили їх відгуку. Це може призвести до зниження витрат на виробництво, що робить нову технологію доступнішою для виготовлення.
Майбутнє патентів Microsoft у геймпадах
Описана в патенті система дійсно виглядає так, що може стати серйозним конкурентом контролерам Sony DualSense. Однак важливо пам’ятати, що компанії регулярно подають патенти, більшість з яких ніколи не стають реальними продуктами. Час покаже, чи вирішить Microsoft розвивати цю технологію в реальний функціональний контролер.