Майбутнє генеративного штучного інтелекту в розробці відеоігор
Коротко: Попри суперечливу репутацію генеративного ШІ, деякі розробники відеоігор використовують цю технологію для створення концепцій під час розробки. Нове відкриття Microsoft на основі відкритого коду має на меті зробити цю практику реалістичною для інтерактивного контенту, зосереджуючись на підтримці послідовності через численні кадри, при цьому враховуючи і інтегруючи введення гравців.
Інноваційний інструмент Muse від Microsoft
Недавнє представлення Muse, генеративної моделі ШІ, розробленої для екстраполяції інтерактивних сценаріїв відеоігор з зображень, кліпів та записів введення гравців, стало важливим кроком у розвитку геймінгу. Цей інструмент спрямований на оптимізацію процесу розробки відеоігор, одночасно дотримуючись етичних принципів навчання ШІ. Зважене використання ваг, даних зразків та інтерактивного інтерфейсу для Muse, який Microsoft називає «Моделлю світу та людських дій», вже доступне на платформі Azure AI Foundry. Деталі цієї технології були представлені у блозі компанії та в опублікованому дослідженні в журналі Nature.
Як Muse допомагає у розробці відеоігор
Після навчання на мільйоні оновлень, модель Muse може точно передбачити до півхвилини геймплею, спираючись на одну секунду фактичного відео та дев’ять секунд введення гравця. На відміну від попередніх моделей, де деталі гри зникали або спотворювалися після виходу з видимого кадру, Muse здатен запам’ятовувати такі важливі елементи, як місцевість, персонажі та ігрові механіки.
Перспективи та етичні питання використання Muse
У відеоінтерв’ю з Філом Спенсером, керівником Xbox, Дом Метьюс з Ninja Theory пояснив, що студія не має наміру використовувати Muse для створення контенту для кінцевих користувачів. Натомість вона планує використовувати модель для швидкого створення ітерацій концепцій та генерування знімків єдиної візії гри. Неясно, чи буде інша студія дотримуватися такої ж філософії, але Microsoft не зобов’язуватиме своїх розробників використовувати свої моделі в усіх студіях.
Збереження ігор за допомогою нових технологій
Спенсер оптимістично висловив припущення, що технології на кшталт Muse можуть допомогти в збереженні ігор, дозволяючи розробникам переносити старі тайтли на нові пристрої. Microsoft часто обіцяла збереження цифрових бібліотек своїх клієнтів при переході на нові покоління обладнання, але ще не ясно, чи зможе відтворення ігор за допомогою ШІ дати задовільний результат. Франк Чифальді з Video Game History Foundation висловив сумнів, порівнюючи це з фотокопією картини.
Контроверсії навколо даних для навчання Muse
Microsoft також зіткнулася з різкою критикою щодо даних для навчання Muse. Одна з основних проблем використання ШІ полягає в тому, що компанії часто використовують матеріали з Інтернету без згоди оригінальних авторів. Microsoft уникла цієї проблеми, навчавши Muse на іграх, які їй належать.
Спостереження за гравцями і етичність використання даних
Початкова демонстрація використовувала телеметричні дані гравців з багатокористувацького шутера Ninja Theory — Bleeding Edge. Користувачі, які погодилися з EULA гри, вже надали свою згоду на використання цих даних для навчання Muse. Теоретично компанія може поширити цю практику на популярні тайтли, такі як Minecraft, Call of Duty, Halo, Overwatch, StarCraft, Doom чи Forza.
Натисніть для збільшення