Основною темою конференції є фундаментальне питання філософії: що первинне — матерія чи свідомість? А в цифровому світі що важливіше — технології чи ідеї? Які новітні тренди будуть визначати рух цифрового ринку, які інструменти стануть основними зірками, а які зникнуть так швидко, як з’являться? Це дізнаються учасники Digital Brand Day.
Як цифрові технології змінюють рекламний ринок
Світ прискорюється, людська увага стає розсіяною, приватність стає все більш розмитою. Це викликає зміни у свідомості, що працює поверхнево і фрагментовано. Інтернет, а разом з ним і російський рекламний диджитал-ринок, стають дедалі складнішими та більшими. Технології множаться, і регуляторна середа потребує упорядкованості. Впровадження штучного інтелекту викликає одночасно тривогу та оптимізм. Безперервні зміни у рекламній системі, поява нових продуктів, брендів і послуг вимагають від маркетологів і рекламістів гнучкості, глибини знань та відповідальності. Водночас основна сила, яка підтримує ринок, — це споживачі та бренди, їх взаємозв’язок і сила тяжіння.
Спікери конференції Digital Brand Day
Виступатимуть понад 100 експертів:
- Анна Рябашкіна, керівник цифрового маркетингу «Юнірест» (Rostic’s);
- Юлія Хайкіна, директор з маркетингу (indulgence, plant based & horeca) Health&Nutrition;
- Роман Носов, медіадиректор T2;
- Марія Каданцева, директор з маркетингу «Прогрес» («ФрутоНяня»);
- Станіслав Дюков, Head of Digital METRO;
- Юлія Дубенська, директор з маркетингу «Якобс Дау Егбертс Рус»;
- Дар’я Волохова, експерт великої міжнародної фармацевтичної компанії;
- Іван Мерзлікін, керівник відділу комунікацій і медіа «ИДС Боржомі»;
- Ілля Соболевський, Head of Digital Hoff;
- Нгуен Хай Іен (Марія), директор з маркетингу «Маревен Фуд Сентрал».
Можливості для учасників конференції
Це захід відкриє можливості для обміну досвідом, познайомить учасників з новими контактами та надихне на досягнення нових висот. Тема конференції включає обговорення майбутнього цифрового маркетингу, тенденцій у розвитку брендів та їх адаптації до змін на ринку.
Організатором є асоціація виробників фірмових торгових марок «Русбренд» за підтримки AdIndex, дослідницької компанії Mediascope та «Національного рекламного альянсу».
Дата: 21 березня.
Локація: «Хаятт Рідженсі Москва Петровський Парк».
Реєстрація на захід вже відкрита на офіційному сайті.
Матеріал надано прес-службою Digital Brand Day. Редакція Лайфхакера не несе відповідальності за публікацію.
Актуальні новини та деталі можна знайти на сайті https://airport.lg.ua/