Не є секретом, що мобільні додатки можуть заробляти значні суми. У 2013 році лише гра Clash of Clans принесла розробникам близько 900 мільйонів доларів.
У цьому матеріалі ми розглянемо, скільки саме заробляють популярні додатки, які категорії є найбільш прибутковими, а також проаналізуємо дані по різних країнах.
Кол-во установок та заробіток — за один день
Топ прибуткових додатків США

Знову звертаємо увагу на те, що дані стосуються прибутку та кількості установок за один день. Проте ринок Азії не поступається США за обсягами, хоча може здивувати відсутністю знайомих вам додатків у топі.
Топ прибуткових додатків Азії

Завдяки специфіці азійського ринку, тут додатки можуть мати значний дохід навіть при меншій кількості установок, ніж у США. Наприклад, Clash of Clans, про який ми згадували раніше, займає лише 10 місце в азійському рейтингу.
Топ прибуткових додатків Китаю

Лідер серед китайських додатків заробляє більше півмільйона доларів щодня. Компанія Tencent, яка розробляє ці додатки, має великий досвід у монетизації.
Японія: найбагатший ринок додатків
Найбільш прибутковий ринок — це Японія. Тут популярною була модель монетизації під назвою Complete Gacha, де гравці роблять великі ставки на аукціонах для отримання унікальних предметів у грі. Цей процес включав ставки до 1000 доларів. Наразі така модель монетизації заборонена, тому доходи стали скромнішими.

Японські ігри в топі
Здебільшого це карткові ігри або ігри, пов’язані з японською культурою. Високе місце в рейтингу займає месенджер Line, монетизація якого відбувається через продаж стикерів.
Гральні додатки в США

Гральні додатки теж демонструють хороший рівень монетизації. Далі ми розглянемо, як у Великій Британії заробляють соціальні мережі та додатки для знайомств.
Соціальні мережі Великобританії

Великою популярністю серед додатків користуються додатки для знайомств, 6 з 10 найбільш прибуткових додатків у Великобританії — це саме таке програмне забезпечення.
Прибутковість додатків для iPad в Росії

У Росії цифри не такі вражаючі, як у США або Японії, але також є декілька додатків, які заробляють значні суми на щоденній основі.
Чи може кожен повторити цей успіх?
Не варто думати, що цей рівень прибутку можуть досягти всі додатки. За кожним з цих додатків стоять великі команди професіоналів, а витрати на залучення користувачів часто бувають порівнянні з доходами або навіть перевищують їх.