6 порад для продуктивного мозкового штурму

6 порад для продуктивного мозкового штурму

Ідеї стали важливим фактором успіху для будь-якої компанії. У ситуаціях, коли ідеї виснажуються, компанії часто звертаються до методу мозкового штурму. Приклад компанії Halsbrook, інтернет-магазину жіночого одягу, є підтвердженням того, як важливо мати чітку структуру під час такого процесу. Засновник компанії, Хелсі Шредер, поділилася декількома методами, які допомагають зробити мозковий штурм більш ефективним.

1. Визначення теми для кожної зустрічі

Кожен мозковий штурм в компанії починається з чіткої теми. Це можуть бути питання, пов’язані з визначенням цільової аудиторії, покращенням утримання клієнтів або поліпшенням користувацького досвіду.

2. Використання досліджень та даних

Учасники зустрічі повинні підготуватися, принісши з собою конкретні ідеї, що базуються на фактах та даних. Ідеї не повинні базуватись на суб’єктивних припущеннях, а на реальних прикладах з життя, таких як досвід інших інтернет-магазинів, їх результати та впроваджені стратегії.

3. Будь-хто може почати першим

Мозковий штурм в компанії Halsbrook починається без чіткої черговості, щоб кожен учасник міг висловити свої ідеї в будь-який момент. Це створює атмосферу відкритості, де кожен готується і готовий до участі в обговоренні.

4. Не допустити втрати ідей

Існують учасники, які не хочуть висловлювати свої думки при всіх, і такі, хто може занадто сильно впливати на оцінку ідеї через особисті симпатії або антипатії. Щоб цього уникнути, перед обговоренням усіх ідей, їх записують на дошці. Таким чином, коли ідеї опиняються на дошці, вже не важливо, хто саме їх озвучив.

5. Визначення цілей обговорення

Після того як ідеї записані, наступним кроком є визначення їхніх цілей. Всі ідеї в компанії оцінюються через призму досвіду уявного клієнта. Це дозволяє оцінити, як технологічні покращення або інші зміни можуть допомогти користувачеві і зробити його досвід більш зручним та приємним.

6. Втілення ідей на практиці

У маленьких компаніях є велика перевага — вони можуть швидко приймати рішення та реалізовувати нові ідеї. Якщо ідеї надовго відкладаються, мотивація команди може знизитись. Однак, реалізація хоча б кількох ідей після кожного мозкового штурму підвищує залученість команди та мотивує до подальших пропозицій.