Система пожежної безпеки для акумуляторів електричних транспортних засобів. Джерело: Hyundai Mobis
Hyundai Mobis анонсувала нову інноваційну систему пожежогасіння для акумуляторів електричних транспортних засобів, яка здатна нейтралізувати загрози на рівні окремих комірок акумулятора.
Особливості нової технології пожежогасіння для електромобілів
Ця технологія є першою в світі, яка сповільнює процес теплового прискорення та ефективно обмежує поширення пожежі на сусідні елементи акумулятора. У разі перегріву або загоряння однієї з клітин, система безпосередньо розпорошує вогнегасний агент у точці виникнення загрози.

Система пожежогасіння для акумулятора електричного транспортного засобу. Фото: Hyundai Mobis
Технологія включає три основні компоненти:
- Апаратне забезпечення — гасильний пристрій та трубка для постачання складу в корпусі акумулятора;
- BMS — модуль управління акумулятором, що забезпечує інтеграцію всіх систем безпеки;
- Програмне забезпечення — здійснює моніторинг температури, напруги та тиску всередині акумулятора в режимі реального часу та активує систему гасіння у разі необхідності.
Одного акумулятора достатньо для забезпечення об’єму вогнегасного агенту, що еквівалентний п’яти стандартним вогнегасникам об’ємом 3,3 кг. Вогнегасний склад має високу проникну здатність, здатний до термічного розряду та ефективно ізолює вогонь. Hyundai Mobis також заявляє, що цей склад є безпечним як для людей, так і для навколишнього середовища.
Патенти та інновації
Компанія подала три патентні заявки, як у Кореї, так і за кордоном, включаючи патенти на структуру акумулятора та високий тиск, через який відбувається подача вогнегасного агента.
«Зростання попиту на електричні транспортні засоби вимагає посилення стандартів безпеки. Ми продовжимо вдосконалювати інтеграцію програмного забезпечення та апаратного забезпечення для досягнення найвищих світових стандартів», — зазначив Парк Йонг Джун, віце-президент RD-District з акумуляторних систем Hyundai Mobis.
Додатково компанія працює над розробкою нового матеріалу для охолодження — так званої «імпульсної теплової трубки», що використовує алюміній і холодоагенти. Ця система встановлюється між акумуляторними клітинами і знижує їх температуру, особливо під час швидкої зарядки, що допомагає зменшити ризик перегріву.
Джерело: Hyundai Mobis