Згідно з інформацією від Генеральної прокуратури, розслідуванням встановлено, що у грудні 2024 року російський нафтовий танкер, який знаходився під контролем Капітан-А, громадянина Росії, вирушив у територіальні води України, перевозячи 4 тонни мазуту М-100 з Волгограда до порту «Кавказький».
Цей танкер, незважаючи на вимоги безпеки навігації, не врахував погодні умови, що склалися в Азовському та Чорному морях, а також у протоці Керча, що призвело до аварії судна. В результаті механічного пошкодження танкера відбулося витік 1500 тонн мазуту у внутрішні та територіальні води України.
Як наслідок, забруднення моря спричинило серйозну шкоду морським живим ресурсам і завдало фінансових збитків, які оцінюються більше ніж на 20 мільярдів гривень.
Підозра у забрудненні моря
Під час проведення прокурорської перевірки округу Мелітополя, капітан російського танкера був звинувачений у забрудненні моря, що призвело до серйозних наслідків, відповідно до частини 2 статті 243 Кримінального кодексу України.
Міжнародні судна та інциденти з нафтовими витоками
Згідно з повідомленням Ukrinform, інший вантажний корабель, який перевозив нафту під прапором Панами, здійснив рейс через протоку Ересун у Швеції, прямуючи до Росії.