Голова Центру окупації Петро Андріушенко у своєму Telegram-каналі повідомив про офіційно підтверджене та перевірене фактичне запуск залізничного з’єднання з Кримом через тимчасово окуповані території. За його словами, перший контейнерний поїзд успішно прибув до Севастополя, подолавши відстань в 3000 км менше ніж за п’ять днів.
Деталі маршруту залізничного сполучення
Поїзд, що рухався по тимчасово окупованих територіях, вирушив із залізничної станції Свердловський та слідував через Донецьк, Вольноваху, Брейд і Мелітополь. Цей маршрут проходить через повністю контрольовану окупантами територію, яка з’єднує захоплені райони з Кримом. Кінцевою точкою маршруту став порт Севастополя, де вантажі було перевантажено на морські судна для подальшого транспортування.
Підготовка до запуску залізничного маршруту
Запуск цього поїзда став результатом тривалого процесу підготовки, який розпочався ще в лютому. Особливу увагу було приділено ремонту ділянки Вольноваха — Розівка, про завершення якого повідомлялося 21 лютого. Важливим аспектом є також те, що цей проект є лише частиною ширшої стратегії розгортання постійних залізничних маршрутів, що охоплюють російську територію, зокрема Кубішевську, Північну та Горівські залізничні шляхи.
Регулярність перевезень та інтеграція в російську інфраструктуру
Згідно з інформацією, наданою керівником Центру навчання окупації, ці поїзди не є одноразовою операцією. Окупаційна адміністрація Росії розглядає це як частину систематичного процесу інтеграції тимчасово окупованих територій і Криму в логістичну систему Російської Федерації. Перевезення контейнерів через цей маршрут повинно стати регулярним, що означає постійне включення цих територій у військову інфраструктуру та обробку документації в рамках російських інформаційних систем.
Автоматизована система продажу квитків
Окрім цього, росіяни інтегрували окуповані території до автоматизованої системи продажу електронних квитків для поїздів дальнього сполучення по всій території Російської Федерації. Цей крок свідчить про ще більш тісну інтеграцію окупованих регіонів у транспортну інфраструктуру Росії, що робить їх важливою складовою частиною їхніх внутрішніх процесів.
Ризики для безпеки та економіки України
Факт здійснення залізничних перевезень через Донецьк, Вольноваху, Брейд і Мелітополь демонструє повну участь окупованих територій у військовій інфраструктурі Російської Федерації. Це є серйозним сигналом як для української безпеки, так і для економіки, оскільки таке з’єднання дозволяє окупантам значно ефективніше забезпечувати свої військові та логістичні потреби.
Важливість для російських збройних сил
Раніше також повідомлялося, що нова російська залізнична лінія на окупованих територіях є стратегічно важливою для збройних сил Росії, що дає їм можливість забезпечувати швидше переміщення військової техніки та постачання, значно підвищуючи їхню оперативну здатність в регіоні.