ІТ-звіти Криму: реалії портової інфраструктури та міжнародні санкції

За інформацією публікації, в Моррібпорті Керча, неподалік газових терміналів, було виявлено два танкери з газо-газовим газом. Один з них має закриті дані ідентифікації на кормі судна. Цей факт свідчить про можливі порушення міжнародних норм і стандартів безпеки.

Окрім того, виявлено ешелон з вагонами для транспортування зерна поблизу зернового терміналу в Керчі-Фішері. Наразі невідомо, чи були вагони завантажені. Однак раніше цей порт використовувався для транспортування українського зерна до регіонів Близького Сходу. Зокрема, зерно вивозилося з тимчасово окупованих територій України.
З початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну, портова інфраструктура Криму активно використовується, незважаючи на міжнародні санкції та офіційне закриття українських портів для міжнародної навігації. Порти Севастополя, Керчі та Теодосії також використовуються для перевезення стратегічних вантажів, таких як ільменіт (мінерал, що містить титан та оксиди заліза), а також нафтопродукти, що мають важливе значення для економіки регіону.

Діяльність кримських портів продовжує викликати занепокоєння на міжнародному рівні, оскільки вони використовуються для перевезення вантажів, що можуть порушувати міжнародні санкції, зокрема ті, що спрямовані на обмеження експорту стратегічних ресурсів з окупованих територій.
Незважаючи на санкції, Росія активно використовує порти Криму для зміцнення свого економічного впливу в Чорноморському регіоні, що сприяє порушенню міжнародних норм та стандартів, прийнятих в межах ООН та інших міжнародних організацій.
