Xiaomi SU7 з технологією допомоги водієві потрапив у смертельну аварію: жертви трагедії

Xiaomi SU7 з технологією допомоги водієві потрапив у смертельну аварію: жертви трагедії

Xiaomi Su7: Огляд події та її вплив на ринок електричних автомобілів

У березні 2025 року на високій швидкості шосе в Китаї стався трагічний інцидент, що залучив до уваги світової громадськості. Один із електричних автомобілів, розроблених компанією Xiaomi — модель Su7, потрапив в аварію, в результаті якої загинули три особи. Ця подія стала серйозним випробуванням для китайського технологічного гіганта, оскільки Xiaomi тільки-но почала розвивати свою лінійку електричних автомобілів. Окрім того, аварія має значний вплив на фінансові показники компанії та ставить під сумнів майбутнє електричних автомобілів Xiaomi.

На фоні цього інциденту акції Xiaomi в Гонконзі впали на 6,3%, а загальна вартість компанії скоротилася на 5,5% за один день. Падіння вартості акцій і занепокоєння інвесторів щодо конкурентоспроможності та перспектив зростання Xiaomi стали результатом аварії. Спільно з негативними фінансовими новинами, ця ситуація викликала серйозні побоювання серед аналітиків і потенційних інвесторів.

Деталі аварії: Хроніка подій

Згідно з офіційною заявою Xiaomi, інцидент стався на шосе в провінції Ангой, де автомобіль Su7 рухався на високій швидкості. Поліція прибула на місце події на місці аварії 29 березня. Однак, офіційна заява компанії не містила подробиць щодо кількості загиблих або поранених. Розслідування інциденту наразі триває.

Як повідомляють місцеві ЗМІ, автомобіль, оснащений системою автопілота, активував попередження водієві за 20 хвилин до аварії, коли той не тримав рук на кермі. Попередження виникло через відсутність контролю за водієм, однак, після того як водій знову взяв під контроль керування, автомобіль врізався в бетонний паркан. Після удару автомобіль загорівся, і лише деякі його деталі залишилися цілими, зокрема сталеве шасі.

Система автопілота та її роль в аварії

Xiaomi Su7 оснащений технологією «навігації на автопілоті», яка дозволяє змінювати напрямок руху, прискорювати або сповільнювати автомобіль мінімальним втручанням людини. Однак компанія попереджає водіїв, що система автопілота не замінює повноцінне керування автомобілем. Xiaomi наголошує на необхідності постійного контролю водія за умовами на дорозі, адже навіть при включеному автопілоті водії не можуть відпускати руки від керма.

Реакція на аварію та її наслідки для Xiaomi

Аварія не лише поставила під сумнів надійність системи автопілота в автомобілях Xiaomi, але й стала серйозним ударом по іміджу компанії на ринку електричних автомобілів. Xiaomi тільки почала активно розвивати цей сегмент, і вже встигла привернути увагу споживачів та інвесторів до своїх моделей, зокрема до Su7. За інформацією Bloomberg, після аварії на фондових ринках спостерігалося значне падіння вартості акцій Xiaomi, що відображає побоювання інвесторів щодо конкурентоспроможності бренду на ринку електричних автомобілів.

Проте, незважаючи на трагічний інцидент, Xiaomi продовжує свою стратегію з розвитку електричного транспорту. Минулого місяця компанія підвищила ціль продажу на 2025 рік до 350 000 одиниць, що більше, ніж загальний обсяг продажів електричних автомобілів таких німецьких брендів, як Volkswagen, Audi, BMW, Mercedes-Benz та Porsche, на китайському ринку в 2024 році.

Це також сигналізує про амбіції Xiaomi в секторі електричних автомобілів, незважаючи на численні виклики. У той час як виробники традиційних автомобілів все ще домінують на ринку, Xiaomi має на меті стати одним із лідерів у розвитку електричних транспортних засобів у найближчі роки. Однак для досягнення цих цілей компанії доведеться вирішити численні питання безпеки та удосконалення своїх технологій для задоволення вимог сучасних споживачів.

Погляд в майбутнє: що чекає на Xiaomi та ринок електричних автомобілів

Аварія з участю електричного седана Xiaomi Su7 стала важливим тестом для компанії, але вона також підкреслила актуальність питання безпеки в контексті використання систем автопілота. В майбутньому Xiaomi має чітко переглянути стратегії та технології, пов’язані з безпекою, щоб уникнути подібних інцидентів і не втратити довіри споживачів. Окрім цього, важливим етапом буде розробка нових моделей з покращеними характеристиками автономії та безпеки, що дозволить компанії конкурувати з великими гравцями на ринку електричних автомобілів.

Слід також зазначити, що відсутність чіткої регуляції та контролю над технологією автопілота в багатьох країнах може стати проблемою для виробників таких автомобілів, як Xiaomi. Виробникам доведеться постійно вдосконалювати свої технології та адаптувати їх до вимог законодавства, що може потребувати значних інвестицій у розробку нових рішень.

Загалом, ринок електричних автомобілів стає все більш конкурентним і динамічним. Xiaomi має всі шанси стати одним із лідерів у цьому секторі, однак для цього їй доведеться не лише розвивати свої технології, а й вдосконалювати безпеку своїх автомобілів, що є ключовим фактором для успіху на цьому ринку.

Джерело: Bloomberg