Xiaomi офіційно розпочав дорожні випробування свого флагманського седана Su7 Ultra в Європі. Серійний екземпляр цієї моделі, з реєстраційним номером «M Su7088E», був зареєстрований у Мюнхені, Німеччина. Це перший автомобіль Su7 з повним схваленням для руху по загальнодоступних дорогах Європи.
Технічні характеристики та випробування Su7 Ultra
Президент Xiaomi Group, Lu Weibing, особисто взяв участь в ультра-тест-драйві Su7 під час свого візиту до Європи. У публікації на платформі Weibo він поділився значенням символу «M» — це і Мюнхен, і Мі (Xiaomi), і Su7 — що є позначенням моделі автомобіля.
Su7 Ultra є великим седаном, довжина якого досягає майже 5 метрів, вага автомобіля складає 2,2 тонни. Модель оснащена акумулятором Qilin II ємністю 93,7 кіловат-годин, що дозволяє автомобілю досягти швидкості 100 км/год за рекордні 1,98 секунди. Максимальна швидкість обмежена на рівні 350 км/год. Серед інших ключових характеристик: вуглецеві гальма та спеціально налаштоване шасі для оптимального проходження поворотів.

Xiaomi Su7 Ultra. Фото: lu weibing / weibo
Тестування на трасі Нюрбургрінг
26 червня Xiaomi оголосила, що прототип Su7 Ultra успішно пройшов тестування на знаменитій трасі Нюрбургрінг, показавши час кола 6 хвилин 22,091 секунди, ставши третім за швидкістю електричним автомобілем на цій складній трасі. Серійна версія Su7 Ultra, оснащена спеціальним пакетом Track, встановила рекорд серед серійних електричних седанів, пройшовши коло за 7 хвилин 4,957 секунди.
Європейська стратегії Xiaomi
Можливість подальшого розвитку Xiaomi в Європі значно підвищується завдяки новітнім технологіям, що використовуються в моделі Su7 Ultra. Планується розширення виробництва та тестування електричних автомобілів на європейських дорогах з метою підвищення популярності та конкурентоспроможності бренду на ринку.
Джерело: Carnewschina