Обсидіанські розваги та Xbox зазнають значних змін у процесі розвитку своїх проектів, зокрема завдяки новим підходам до відтворення ігор. Хоча вимірювання успіху в сучасній індустрії відеоігор стало більш складним завданням, що пов’язано з масовим впровадженням таких сервісів, як Xbox Game Pass, компанії та розробники залишаються задоволені результатами своєї роботи. Однією з ключових тем, яку порушив режисер Керрі П. Патель у своєму недавньому інтерв’ю, є труднощі з визначенням точної кількості гравців та визнанням успіху їхніх проектів у звичайних умовах.
Оцінка успіху у сучасних умовах індустрії відеоігор
У часи, коли більшість гравців вибирають підписку Xbox Game Pass, вимірювання комерційного успіху дещо зміщується від класичних моделей продажу. Керрі П. Патель зазначає, що хоча гравці активно підтримують гру, важко однозначно оцінити її досягнення в плані традиційних продажів. Вона підкреслює, що, хоча чіткої цифри представити неможливо, відгуки на рівні студії, а також з боку Xbox і Microsoft свідчать про високий рівень задоволення від прийому гри.
Роль Xbox Game Pass у зміні оцінки успіху
Запуск Xbox Game Pass радикально змінив спосіб, яким ігри оцінюються на ринку. Оскільки підписка дозволяє користувачам отримувати доступ до величезної бібліотеки ігор, зокрема нових релізів, це значно ускладнює аналіз фінансових результатів кожної гри окремо. Такі зміни сприяють тому, що важливість звичних показників, як-от обсяг продажів, поступово відходить на другий план, поступаючись місцем новим метрикам, як-от кількість активних користувачів та популярність гри серед підписників сервісу.
Водночас на прикладі студії Tango Gameworks, що успішно випустила Hi-Fi Rush, можна побачити, як саме ці нові критерії оцінки успіху стали основою для подальших рішень. Як стало відомо, після випуску Hi-Fi Rush, що здобула популярність серед гравців, Microsoft вирішила закрити студію, що викликає питання щодо критеріїв успіху, якими користується компанія при прийнятті подібних рішень. Це додає нові вимірювання до питання, що саме слід вважати успішним у сучасній індустрії відеоігор.
Очікування від «Зовнішні світи 2» від Obsidian
Незважаючи на численні виклики та зміни в підходах до оцінки успіху, Obsidian Entertainment продовжує працювати над новими проектами. Зокрема, на горизонті вже анонсовано продовження популярної гри «Зовнішні світи 2». Цей проект є важливою частиною портфоліо студії, і його вихід стане важливою віхою для подальшого розвитку компанії та зміцнення її позицій на ринку рольових відеоігор.
З огляду на досвід з першою частиною «Зовнішніх світів», яка здобула високі оцінки від критиків і гравців, обговорення «Зовнішніх світів 2» стало предметом великої уваги серед фанатів. Розробники прагнуть зберегти високу якість ігрового процесу, пропонуючи нові механіки та розширені можливості для гравців. Очікується, що гра буде інтегрована з сучасними тенденціями, такими як багатоплатформеність і можливості інтеграції через Xbox Game Pass.
Джерело: Єврогамер