Volvo Cars скоротить половину персоналу на виробництві акумуляторів через оптимізацію процесів

Volvo Cars скоротить половину персоналу на виробництві акумуляторів через оптимізацію процесів

Компанія Volvo Cars Battery — Novo Energy оголосила про скорочення 50% свого персоналу в рамках програми зменшення витрат. Це рішення стало результатом перегляду стратегії після банкрутства шведського гіганта Northvolt, який був власником підприємства з моменту його заснування.

Історія створення компанії Novo Energy

Novo Energy було засновано у 2021 році спільно компаніями Volvo та Northvolt з метою побудови заводу для виробництва акумуляторів для електричних транспортних засобів в Гетеборзі, що на західному узбережжі Швеції. Після фінансового колапсу Northvolt, який вважався однією з найбільших надій Європи в галузі технологій акумуляторів, майбутнє Novo Energy опинилося під питанням.

Проблеми на ринку та стратегія компанії

Генеральний директор Novo Energy, Едріан Кларк, зазначив, що, незважаючи на значні зусилля для забезпечення стабільності бізнесу та пошук нового технологічного партнера, існуючі економічні умови та ситуація на ринку ускладнюють можливість продовжувати діяльність у колишньому обсязі. За його словами, зміни в зовнішньому середовищі вимагали перегляду поточної стратегії розвитку компанії.

Скорочення персоналу та фінансова ситуація

Перші скорочення були здійснені в січні, коли було звільнено 30% персоналу Novo Energy. Нова хвиля звільнень, яка була оголошена в понеділок, торкнеться ще 150 осіб, повідомили представники компанії, на які посилається Reuters. Така ситуація стала результатом складних економічних умов та необхідності оптимізації операцій для збереження стабільності.

Виклики для Volvo Cars і подальші перспективи

Автомобільна компанія Volvo, яка входить до складу групи Geely, придбала частку Northvolt в Novo Energy за символічну суму. Проте сама компанія Volvo також стикається з фінансовими труднощами. У квітні фінансовий директор Volvo заявив, що найближчим часом компанія не планує великих інвестицій. Попри це, представники Novo Energy стверджують, що збереження виробництва акумуляторів в Гетеборзі залишається важливою довгостроковою метою компанії.

Технічні труднощі та перспективи співпраці

Незважаючи на те, що будівництво заводу майже завершено, обладнання для виробництва акумуляторів ще не було встановлено. За словами нового генерального директора Volvo, Хакана Самуельссона, пошук технологічного партнера залишається пріоритетним завданням. Однак, швидше за все, виробничі потужності доведеться розподілити між іншими брендами Geely, що може стати новим етапом для подальшого розвитку технологій акумуляторів в рамках групи.