Знамениті ковбаси Volkswagen, які багато років залишаються популярним вибором серед співробітників компанії, будуть доступні як готова страва в супермаркетах по всій Німеччині з середини 20 червня 2025 року.
Історія успіху Volkswagen Currywurst
Історія популярних ковбас VW Currywurst починається в 1973 році, коли цей продукт був створений у м’ясному магазині Volkswagen виключно для внутрішнього споживання в корпоративних їдальнях. З того часу Currywurst стало невід’ємною частиною меню на заводі у Вольфсбурзі, а також було впроваджено в продаж на окремих торгових точках, зокрема на стадіоні футбольного клубу VFL Wolfsburg. За 2024 рік було продано 8,6 мільйона упаковок Currywurst, що значно перевищило продажі автомобілів Volkswagen, яких було продано 5,2 мільйона. Тепер ці ковбаси з’являться в супермаркетах як готова страва, яку потрібно просто нагріти в мікрохвильовій печі, що забезпечить новий імпульс для розширення продажів.

Маркус Грейдер, голова Volkswagen Catering, з упаковкою «Currywurst Mit Ketchup» в руках. Фото: Volkswagen Ag
Особливості нового продукту Volkswagen Currywurst
У новій упаковці «Currywurst mit Ketchup» ковбаси оброблені в спеціальному соусі, який виготовляється самостійно компанією Volkswagen. За словами Дітмара Шульца, головного розробника оновленого продукту, кількість заправок була точно визначена для ідеальної комбінації з ковбасами. Важливо, що додаткові інгредієнти не потрібні: продукт просто треба нагріти в мікрохвильовці. Цей продукт спочатку з’явиться на полицях супермаркетів в північних та східних регіонах Німеччини через мережі Edeka та Netto, а з часом буде поширений по всій країні.

«Volkswagen Currywurst MIT Ketchup» на тлі заводу Volkswagen. Фото: Volkswagen Ag
Ринок готових страв у Німеччині: Volkswagen не є першопрохідцем
Хоча концепція готової страви у вигляді ковбаси не є новою, Volkswagen все ж виходить на новий рівень у сфері продажу готових продуктів. Починаючи з 2001 року, компанія Meica з Нижнього Саксонії випускає схожі страви для приготування в мікрохвильовці, а інші бренди також наслідують цей приклад. Від 2007 року в Північній Німеччині стали доступні готові варіанти Currywurst, але на сьогоднішній день вони все ще продаються тільки для обмеженого кола споживачів. Новий продукт від Volkswagen, що вимагає мінімального часу на приготування, повинен залучити нових покупців.
Джерело: Автомотор-und-Sport