Toyota запровадила вантажівки з водневими паливними елементами для транспортування автозапчастин у рамках логістичних маршрутів у Європі. Ці транспортні засоби викидають лише водяну пару, що підкреслює їх екологічність.
Технічні особливості водневих вантажівок Toyota
Вантажівки вагою 40 тонн розроблені голландською компанією VDL Groep, при цьому під кабіною розміщена система водневих паливних елементів, створених Toyota. Після успішного тестування першого прототипу у Бельгії, компанія запустила в експлуатацію ще чотири одиниці техніки. Вони активно працюють на маршрутах між бельгійським логістичним центром у місті Десті, а також містами Франції — Лілль, Німеччини — Кельн і Нідерландами — Роттердам та Весе.




Логістичні партнери та обсяги перевезень
Проект реалізується спільно з логістичними партнерами Toyota, серед яких VOS Transport Group, Ceva Logistics, Groupe Cat та Yusen Logistics. Вони спільно здійснюють моніторинг роботи водневих вантажівок у повсякденних умовах експлуатації. Логістичний центр Toyota у Бельгії обробляє понад півмільйона запчастин і аксесуарів щодня, що вимагає високої продуктивності та надійності транспорту.
Переваги водневих вантажівок у порівнянні з дизельними аналогами
За заявою виробника, водневі вантажівки мають аналогічні дизельним моделям технічні характеристики, зокрема тягу і запас ходу до 400 км на одному заправленні. Окрім цього, водневі автомобілі працюють значно тихіше, практично без вібрацій, що покращує комфорт водія та знижує шумове навантаження на навколишнє середовище.