Від вибуху хайпу до гіркого розчарування: розробники ARC Raiders вибачаються за «зворотний відлік до зворотного відліку»

Від вибуху хайпу до гіркого розчарування: розробники ARC Raiders вибачаються за «зворотний відлік до зворотного відліку»

Arc Raiders, довгоочікуваний шутер від Embark Studios, нарешті презентував новий трейлер та оголосив дату виходу на Summer Game Fest. Однак замість бажаної дати запуску, яку так прагнула спільнота, гра вийде лише в жовтні, що спричинило хвилю обурення серед фанатів. Це змусило розробників опублікувати офіційне вибачення, адже розчаровані гравці очікували іншого.

Що відомо про гру?

Довгий час прихильники Arc Raiders сподівалися, що гра буде анонсована під час SGF або хоча б з’явиться в бета-версії. Багато з них навіть провели внутрішні дослідження файлів гри, які нібито вказували на можливість запуску. Проте, незважаючи на всі сподівання, офіційна дата релізу була призначена на 30 жовтня.

Цей зсув дати не був обіцяним, але обурення фанатів стало зрозумілим. Замість обіцяного релізу, гравці дізналися про нову дату, що спричинило серйозні негативні відгуки. Embark Studios були змушені випустити публічне вибачення за ситуацію. Ось цитата, яка була опублікована на Discord:

«Напередодні анонсованої дати ми помилково створили враження, що гра вийде раніше. Це стало причиною того, що гравці очікували миттєвого запуску, але замість цього ми повідомили, що Arc Raiders вийде 30 жовтня.»

«Розчарування, яке виникло внаслідок цього, цілком і повністю є нашою помилкою. Тизер, який ми опублікували, викликав у гравців великий інтерес, але ми повинні були більше пояснити ситуацію.»

«Нашим наступним кроком є зосередження на розробці гри, адже ми розуміємо, що для успіху ігор необхідні якість, баланс і довгострокове задоволення від гри. Тому нам необхідно більше часу, щоб довести продукт до ідеалу та відповідати вашим очікуванням. Слідкуйте за оновленнями через наш сайт та соціальні мережі, щоб дізнатися більше про наші досягнення та прогрес.»

Це досить цікава ситуація, в якій можна побачити поєднання високих очікувань гравців та складнощів у підтримці темпу імпульсу. Однак, хоча недавно відбулася блискуча альфа-версія, яка перевершила альфу конкурентного шутера Marathon, багатьом здалося, що гра майже готова до випуску. Проте, важливо дати розробникам час на виправлення всіх недоліків і додавання останніх поліпшень, щоб отримати якісну продукцію.»

Джерело: Розбрат