Що стало причиною невдачі позашляховиків «Зоряних воєн»? Кожен геймер має свою думку з цього питання: одні вказують на слабкий сюжет, інші — на банальну механіку гри, дехто зауважує погану анімацію обличчя та застарілу графіку, а також є ті, хто звертає увагу на розробницьку тягу до самостійного існування. І, зрештою, багато хто відзначає, що ця гра виглядає як шаблон без особливих інновацій. Незважаючи на все це, кожен з цих аргументів має свою правду, однак генеральний директор Ubisoft, Ів Гіллемот, висунув ще одну версію, яка здивувала своєю оригінальністю.
Що стало відомо
Під час зустрічі з інвесторами генеральний директор і співзасновник Ubisoft Ів Гіллемот заявив, що франшиза «Зоряні війни» перебуває в поганому технічному стані, але, на його думку, головною причиною невдачі є так звана «турбулентна фаза».
Він висловив думку, що бренд втратив популярність, і це стало причиною того, що фанати не могли зацікавитися останніми частинами серії.
Ця точка зору не є беззаперечною, оскільки попередні ігри «Зоряні війни» не мали проблем з популярністю серед геймерів, і важко заперечити, що сама франшиза була б неактуальною.
Ще одне питання, яке можна поставити: що стало причиною того, що останні частини Assassin’s Creed та Far Cry не змогли стати по-справжньому популярними та отримати високу оцінку від геймерів? А як щодо «Аватара: кордони Пандори»? Чи йшлося про «Чорепи та кістки»?
Проблеми Ubisoft та «Зоряні війни»
Погляд на інші проекти компанії
Джерело: Інсайдерські ігри