У Clair Obscur: Expedition 33 зомбі, роботи та інопланетяни — перший концепт-трейлер гри в мережі

У Clair Obscur: Expedition 33 зомбі, роботи та інопланетяни — перший концепт-трейлер гри в мережі

Рольова гра «Клер обскур: Експедиція 33» стала справжнім хітом, що здобув величезну популярність серед геймерів та отримала позитивні відгуки від критиків. Цей дебютний проект студії Sandfall Interactive успішно поєднує захоплюючий геймплей та цікаву сюжетну лінію, що привернула увагу навіть президента Франції Еммануеля Макрона, який високо оцінив її досягнення.

Проте на самому початку розробки концепція гри була зовсім іншою, і важко сказати, чи змогла б ця версія стати таким же успішним проектом, як це відбулося з фінальною версією гри.

Еволюція концепції гри «Клер обскур: Експедиція 33»

Не так давно, у розмові з журналістами, директор проекту «Клер обскур: Експедиція 33» Гійом Брош поділився цікавою інформацією. Він зазначив, що на початкових етапах розробки геймплей включав елементи покрокових боїв, де гравці могли б зустріти зомбі, прибульців та інші надприродні істоти. Крім того, спочатку гра мала атмосферу, схожу на Францію кінця XIX — початку XX століття.

Однак після шести місяців роботи над проектом, студія Sandfall Interactive прийшла до висновку, що концепція потребує суттєвих змін. За словами Гійома Броша, основною причиною цього стала необхідність покращення досвіду для гравців та адаптації гри під вимоги сучасних стандартів індустрії. Тому було прийнято рішення змінити значну частину механік та естетичних елементів.

Зміни в дизайні та концепції гри

Одним із найбільших змін, які зазнала гра, стало оновлення її естетики. Замість теми, що нагадує Францію кінця XIX століття, розробники обрали більш науково-фантастичний стиль, що включає елементи стимпанку. Ці зміни значно розширили можливості для створення незабутніх візуальних ефектів та нового підходу до взаємодії з ігровим світом.

Роль експериментів у розвитку гри

Серед причин, чому студія вирішила змінити напрямок проекту, можна виділити також спілкування з партнерами та інвесторами, які надали цінні зауваження щодо розвитку гри. Це дозволило Sandfall Interactive внести необхідні корективи, зберігши високий рівень якості продукту, що в підсумку призвело до успіху проекту.

Трейлер гри: Ранній етап розробки

Ранній трейлер для гри
BYU/PALMOLEUM DELPEDITION33

Джерело: Reddit