Subaru додала Range Extender у свій найпростіший кросовер

Subaru додала Range Extender у свій найпростіший кросовер

Компанія Subaru вже давно пропонує гібридні моделі, а також повністю електричні кросовери, однак автомобіля з функцією range extender раніше не було. Нещодавно на японському ринку з’явилася нова модель з додатковим джерелом живлення – невеликий бензиновий двигун, що працює на подовження пробігу, суттєво розширюючи можливості електричного кросовера.

Особливості нового Subaru з дальником

Інноваційна модель представлена виключно для внутрішнього ринку Японії і базується на платформі, спільній з Toyota Raize, Perodua Ativa та Daihatsu Rocky. Під капотом розміщено 1,2-літровий атмосферний бензиновий мотор, який не має турбонаддуву, що забезпечує живлення для гібридної установки Subaru E-Smart Hybrid.

Двигун внутрішнього згоряння видає максимальну потужність 80 кінських сил і крутний момент 105 ньютон-метрів, тоді як електромотор, який безпосередньо обертає колеса, розвиває 105 к.с. та 170 Нм. Технічні параметри акумуляторної батареї виробник поки не розкриває, залишаючи цей компонент у тіні.

Технічні характеристики та економія палива

За офіційними даними, оновлена версія Subaru REX демонструє витрату пального всього 3,5 літра на 100 км пробігу, що є значним показником для сегменту компактних кросоверів з гібридними системами. Значною мірою це досягається завдяки невеликій масі транспортного засобу – від 1060 до 1070 кг, що залежить від комплектації.

Автомобіль доступний у двох варіантах – G-Hybrid із 16-дюймовими колесами та Z-Hybrid з 17-дюймовими дисками. Ціновий діапазон варіюється від 2 015 000 до 2 608 100 ієн, що еквівалентно приблизно 14 100 та 18 200 доларам США відповідно. Прогнозується, що у Японії продаватиметься близько 220 одиниць цієї моделі щомісяця.