Дискусія навколо студії Romero Games активно розвивається. В той час як сама студія не відрізняється великими досягненнями чи інноваціями, її засновник Джон Ромеро, що є легендою в ігровій індустрії, здобув світову популярність завдяки таким культовим франшизам, як Doom, Quake та Wolfenstein.
Що відомо про ситуацію в студії
Після того, як Microsoft оголосила про масштабні звільнення, стало відомо, що Romero Games втратила фінансування для одного з незавершених проектів — стрільця, що змусило студію не тільки скасувати гру, але й звільнити всю команду розробників. Одним з працівників студії навіть було заявлено, що компанія фактично припинила своє існування. Однак Romero Games оперативно спростувала ці чутки.
Відкритий лист студії підтвердив скасування проекту та втрату робочих місць для співробітників, але також зазначив, що «багато повідомлень містили неточності». У ньому також йдеться про те, що студія не закрита і продовжує працювати, викликаючи інтерес у кількох видавців. Окремо зазначено, що політика студії буде переглянута.
Хоча Romero Games не називає конкретних видавців, що цікавляться її проектами, раніше стало відомо, що японська компанія Pocketpair проявила зацікавленість до проектів студії. Pocketpair стала відомою завдяки успіху гри Palworld, що здобула популярність на світовому ринку.
Romero Games була заснована в 2015 році, і на даний момент у її портфоліо лише п’ять проектів. Серед них похмурі Sigil та Sigil 2, що створені в дусі класичної приреченості, а також кримінальна стратегія «Імперія гріха».