Leapmotor T03. Джерело: Leapmotor
Згідно з повідомленням Stellantis, компанія припинила виробництво компактного електричного автомобіля Leapmotor T03 на своєму польському заводі. Цей крок, частково обумовлений глобальними змінами на ринку електромобілів, відкриває нові перспективи для виробничих потужностей на європейському континенті.
Основні новини та рішення Stellantis
30 березня 2025 року компанія Stellantis офіційно оголосила про зупинку виробництва Leapmotor T03 на заводі в Польщі. У заяві компанії не уточнюється, чи буде перенесено виробництво цієї моделі на інші європейські підприємства. Відомо лише, що плани щодо відновлення виробництва поки не визначені, а фокус зміщується на розробку нових моделей серії A, які з’являться в Європі до 2026 року.
За інформацією Reuters, Stellantis і Leapmotor прийняли рішення не продовжувати виробництво нинішньої версії T03 в Європі, орієнтуючись на оновлені моделі, які виготовлятимуться за межами Китаю. Цей стратегічний крок відображає зміни на міжнародному ринку електричних автомобілів, включаючи зміни в політиці щодо ввезення китайських моделей на територію ЄС.

Leapmotor T03 оснащений акумулятором 37,3 кВт · год. Фото: Leapmotor
Рішення про припинення виробництва не обмежується лише T03. У 2024 році Stellantis і Leapmotor також скасували плани щодо запуску виробництва другого електричного кросовера — Leapmotor B10 в Польщі. Однією з причин цього є політичний вплив, коли уряд Китаю настійно рекомендував своєму автомобільному сектору призупинити великі інвестиції в країни Європейського Союзу, зокрема в ті, що підтримували введення додаткових мит на китайські електромобілі.
Польща є однією з країн ЄС, які підтримали введення тарифів, що спричинило негативну реакцію з боку китайських компаній. У той же час Іспанія, що утрималася від таких рішень, отримала сприятливі умови для виробництва Leapmotor B10.
Stellantis володіє 51% акцій спільного підприємства Leapmotor International і має ексклюзивні права на продаж, виробництво та експорт електричних автомобілів за межами Китаю. Залишкові 49% акцій належать китайському партнеру компанії.
Джерело: Reuters