Stellantis анонсував перехід фургонів з дизеля на електричний привід.

Stellantis анонсував перехід фургонів з дизеля на електричний привід.

Citroen Jumpy переходить на електричний привід

Citroen Jumpy змінюється з дизельного автомобіля на електричний. Джерело: Stellantis

Інноваційні підходи Stellantis у галузі електрифікації

Спільно з французьким концерном Stellantis, розроблено всебічне рішення для перехідних перетворень легких комерційних транспортних засобів (LCV) з двигунами внутрішнього згоряння в електричні. Це нововведення покликане забезпечити ефективне та економічно вигідне оновлення існуючих транспортних засобів, зменшуючи їхній екологічний слід.

Основні характеристики процесу конверсії

Перехід від традиційного двигуна внутрішнього згоряння до електричного передбачає заміну більш ніж 200 оригінальних компонентів. Система включає електричний двигун потужністю 100 кВт (136 к.с.), що дозволяє транспортному засобу досягати чудових показників ефективності. Вибір батареї варіюється від 50 кВт·год до 75 кВт·год, що забезпечує запас ходу від 230 до 330 км на одному заряді.

Використання зарядного пристрою потужністю 100 кВт дозволяє заряджати батарею до 80% всього за півгодини, а для більшої батареї це займе 45 хвилин. Ці показники значно підвищують зручність і швидкість обслуговування таких транспортних засобів у порівнянні з традиційними двигунами внутрішнього згоряння.

Екологічність та відновлення ресурсів

У рамках перетворення значна частина демонтованих елементів, таких як двигун, коробка передач та вихлопна система, підлягає утилізації та переробці. Після цього вони повертаються на підприємства для повторного використання, що є частиною стратегії сталого розвитку та циркулярної економіки. Це сприяє не тільки зниженню витрат на переробку, а й значному зменшенню викидів CO2.

Процес конверсії для комерційних автівок

Процес електрифікації стане доступним для середніх фургонів, таких як Fiat Scudo, Opel Vivaro, Peugeot Expert та Citroën Jumpy, випущених після 2016 року. Перехід до електричної тяги дозволить зменшити залежність від дизельних двигунів і зробити комерційний транспорт більш екологічним та економічним у використанні.

Вартість перетворення та субсидії

Процес конверсії має свою ціну, яка становить приблизно 33 000 євро без ПДВ для моделей з акумулятором на 75 кВт·год і 25 000 євро для моделей з акумулятором на 50 кВт·год. Однак, завдяки субсидіям, що пропонуються в країні, фактична вартість може знижуватись до 10 000 євро для версії з акумулятором 50 кВт·год або до 18 000 євро для більш потужного варіанту. Це дозволяє значно знизити витрати в порівнянні з покупкою нового електричного транспорту.

Гарантії та підтримка

Автомобілі, що проходять процес електрифікації, отримують гарантію від Stellantis на 8 років або 160 000 км пробігу. Це забезпечує впевненість у якості та надійності перетворених транспортних засобів для довгострокового використання.

Джерела: Stellantis, L’Argus