Skoda стала першою європейською автомобільною маркою, яка презентувала власний віртуальний салон на платформі Amazon. Завдяки співпраці з цією технологічною компанією, британські споживачі отримали можливість ознайомитись з усім модельним рядом Skoda, перевірити наявність автомобілів у їхньому регіоні, замовити тест-драйв, а також ознайомитись з варіантами фінансування, ще до того, як вони відвідають обраний дилерський центр для безпосереднього знайомства з автомобілем.
Ініціатива Skoda та Amazon: зручність для споживачів
Цей інноваційний проект був розроблений з метою полегшити перші етапи процесу покупки автомобіля, а також забезпечити можливість зберегти покупку через дилерські мережі.
Завдяки співпраці з Amazon, покупці можуть детально порівнювати всі доступні моделі автомобілів у лінійці Skoda, включаючи новітню повністю електричну модель Skoda Elroq. Це дозволяє не тільки знайти найкращий варіант за технічними характеристиками, але й швидко отримати актуальну інформацію щодо наявності автомобілів у найближчих дилерів, що здійснюють продажі в реальному часі.

Віртуальний салон Skoda на Amazon UK. Фото: Skoda
Тренди покупок автомобілів: опитування та інсайти
Компанія Skoda провела дослідження серед 2000 дорослих жителів Сполученого Королівства, щоб зрозуміти їхні переваги при придбанні автомобіля. 47% респондентів заявили, що для них важливо мати можливість вивчати варіанти покупок без необхідності виїжджати з дому, а 77% проводять до двох годин на вивчення інформації в Інтернеті, перш ніж прийняти рішення.
Ці цифри є підтвердженням того, що для багатьох покупців онлайн-дослідження перед покупкою автомобіля — це критично важливий етап. Саме для такої категорії споживачів компанії Skoda та Amazon реалізували спільний проект, який надає зручні інструменти для дослідження автомобілів на різних етапах процесу покупки.
Залишкові переваги фізичних контактів в покупках
Водночас результати опитування виявили, що 82% респондентів все ще віддають перевагу особистому контакту при покупці. Це включає можливість пройти тест-драйв, поспілкуватися з менеджером автосалону та здійснити покупку безпосередньо в дилерському центрі. Отже, хоча онлайн-інструменти надають значну зручність, можливість фізичної взаємодії залишається важливим елементом у процесі придбання автомобіля.