
Скріншот Конкорд. Джерело: Sony
Історія скасування проектів в Sony: за лаштунками прийняття рішень
Колишній президент PlayStation Studios Шуї Хошида поділився досвідом з управління проектами в рамках Sony. За його словами, компанія часто скасовує ігри на різних етапах їхнього розвитку, навіть після значних інвестицій. Виявляється, що питання скасування часто ставиться не на фінальних етапах, а на більш ранніх стадіях проекту, що дозволяє компанії заощадити ресурси та спрямувати їх на більш перспективні розробки.
Як Sony оцінює ігри перед запуском
За словами Хошиди, процес прийняття рішень щодо майбутніх ігор є надзвичайно детальним і включає не лише фінансові розрахунки, але й оцінку потенційного успіху продукту на ринку. Окрім цього, кожен проект проходить через численні етапи тестування і обговорення, де визначається його подальша доля. Якщо проект не відповідає критеріям успіху, він може бути скасований навіть після значних витрат на його розробку.
Міжнародні приклади скасування ігор
Прикладом такого підходу є два великі проекти, які були скасовані на пізніх етапах, коли сума витрат перевищувала 25 мільйонів доларів кожен. Це значні кошти для будь-якої компанії, і Хошида визнає, що скасування цих проектів було непростим рішенням, яке викликало певне відчуття провини. Водночас він підкреслює, що така політика дозволяє уникнути витрат на запуск неуспішних проектів і зберегти ресурсну базу для більш перспективних розробок.
Незавершені ігри та невідомі проекти
Хошида не став вказувати конкретні ігри, які були скасовані, тому всі подробиці цих проектів залишаються в таємниці. Однак відомо, що однією з таких невідомих розробок могла бути гра, яка, за його словами, мала величезний потенціал, але з якихось причин не була завершена.
Наслідки для геймерів та індустрії
В цілому, така політика має важливе значення для геймерів, оскільки вона допомагає забезпечити якість ігор, що виходять на ринок. Хоча іноді це означає скасування проектів, які могли б здатися цікавими, довгострокова стратегія, спрямована на збереження високих стандартів якості, є важливим фактором для підтримки репутації Sony в індустрії відеоігор.
Технічні досягнення та перешкоди в індустрії
Іншим важливим моментом, що підкреслює Шуї Хошида, є технологічні досягнення, які стали основою для успіху таких відомих ігор, як «Бог війни» 2018 року. Технічні складнощі, пов’язані з розробкою, виявилися настільки серйозними, що компанія вирішила відкласти вихід гри на півроку. Це рішення, як зазначає Хошида, мало критичне значення для забезпечення високої якості кінцевого продукту.
Джерело: Ігор