Google тестує нову функцію для телефонних дзвінків за допомогою штучного інтелекту
Google розпочав тестування нової функції, що дозволяє користувачам здійснювати дзвінки через пошукову систему за допомогою штучного інтелекту, під назвою «Попросіть мене». Ця інновація знаходиться на стадії експериментального використання та доступна через пошукові лабораторії. Зараз функція зосереджена на автомобільних послугах та салонах краси, проте є плани розширити її функціонал у майбутньому.
Як працює нова функція Google — телефонувати користувачам?
Функція «Попросіть мене» дозволяє користувачам здійснювати дзвінки в компанії через систему штучного інтелекту. Для того, щоб скористатися цією послугою, потрібно просто активувати опцію в пошукових лабораторіях Google і зробити запит на кшталт «Заміна олії поблизу» або «Манікюр поблизу». В результаті система автоматично зателефонує до відповідних компаній і надасть користувачам інформацію про ціни та наявність послуг.
Що стосується автомобільних послуг, то Google попередньо визначає, який саме сервіс шукає користувач. Це може бути звичайне обслуговування автомобіля, заміна масла, балансування шин, заміна палива або фільтра повітря. Потім користувач має вказати додаткові дані про свій автомобіль: рік випуску, марку, модель і пробіг, а також вибрати час для обслуговування, вказавши найбільш зручні варіанти — найближчий доступний час, тільки будні або тільки вихідні.
Зараз ми тестуємо з авто магазинами та салонами для нігтів, щоб побачити, як AI може допомогти вам зв’язатися з підприємствами та зробити все. pic.twitter.com/inf5hhj1bs
— Роза Яо (@Dozenrose) 30 січня 2025 року
Після цього штучний інтелект телефонує до місцевих компаній через сервіс Natural Voice, збираючи необхідну інформацію для створення підсумку цін та доступних послуг. Користувач отримує відповідь у вигляді текстового повідомлення або електронного листа через 30 хвилин після здійснення дзвінка. Важливо зазначити, що під час дзвінка AI інформує співрозмовника про використання автоматичної системи. Більш того, підприємства мають право відмовити від отримання дзвінків від штучного інтелекту, якщо вони не бажають взаємодіяти з ним.
Google підкреслює, що для функції «Попросіть мене» використовуються дуплексні технології, які компанія вже застосовує для автоматичного бронювання столиків у ресторанах через Google Search та Google Maps. Важливо також, що кількість запитів до цієї функції обмежена, тому може утворюватися черга на обробку запитів.
Джерело: @Dozenrose