Седан Roeee D6 встановив рекорд економіки в Китаї. Джерело: SAIC
Електричний седан Roewe D6, розроблений китайською компанією SAIC, став рекордсменом за найнижчим споживанням енергії серед серійних електромобілів. Згідно з даними Гіннеса, цей седан досяг значення у 9,125 кВт / год на 100 км на трасі, що проходила через високогірні райони, відомі своєю екстремальною погодою та складними умовами для транспорту.
Опис рекорду
Тестування Roewe D6 було проведено на трасі Vichai-Tibet, що протяжністю 1959,9 км проходить через високогірні області, де середня висота перевищує 4000 м над рівнем моря. Одна з найбільш екстремальних точок шляху – прохід Тангула, що розташований на висоті 5231 м.
Упродовж п’яти днів автомобіль долав маршрут, що проходив через суворі природні умови, включаючи постійні снігопади та температури, які опускалися до -12°C. Заявлені дані про ефективність споживання енергії автомобілем вражають, що ще раз підтверджує високу якість інженерної розробки.



Деталі конструкції Roewe D6
Roewe D6 побудований на базі другого покоління платформи Roewe, що дозволяє досягати високих показників аеродинамічної ефективності та енергоефективності. Офіційна прем’єра моделі відбудеться на автосалоні в Шанхаї цього місяця, де буде представлена новітня версія електричного седана.
Розміри Roewe D6 складають 4792 × 1828 × 1496 мм, а колісна база — 2750 мм. Коефіцієнт аеродинамічної стійкості становить 0,27 CD, що свідчить про високу ефективність конструкції автомобіля щодо зниження опору повітря, що безпосередньо впливає на зниження витрат енергії під час руху на великих відстанях.
Технічні характеристики
Автомобіль Roewe D6 буде доступний у двох варіантах, що відрізняються ємністю акумулятора та потужністю електродвигуна:
- Версія з акумулятором 53,9 кВт·год, переднім електродвигуном потужністю 105 кВт (141 к.с.), запас ходу 520 км (за стандартами CLTC);
- Версія з акумулятором 42,8 кВт·год, переднім електродвигуном потужністю 95 кВт (127 к.с.), запас ходу 450 км.
На даний момент інші технічні характеристики автомобіля не були оприлюднені, однак очікується, що новинка матиме низку інноваційних рішень у сфері батарейних технологій та електричних систем.
Джерело: Carnewschina