Samsung Galaxy S25 Ultra: продажі в 8 разів перевищують китайські Ultra-флагмани

Samsung Galaxy S25 Ultra: продажі в 8 разів перевищують китайські Ultra-флагмани

Серія смартфонів Samsung S-верії традиційно демонструє високий попит на світовому ринку, зокрема модель Galaxy S25 Ultra є однією з лідерів в преміум-сегменті. У 2025 році компанія змогла значно зміцнити свої позиції завдяки глобальному покриттю та високому попиту на Galaxy S25 Ultra, який випереджає конкурентів.

Прорив Galaxy S25 Ultra на ринку смартфонів

На травень 2025 року компанія Samsung реалізувала 8,39 мільйона одиниць моделі Galaxy S25 Ultra. Для порівняння, загальний продаж аналогічних флагманських смартфонів від китайських виробників склав лише 1 мільйон, серед яких:

  • Xiaomi 15 Ultra — 586 000 одиниць
  • Vivo X200 Ultra — 219 000 одиниць
  • Oppo Find X8 Ultra — близько 210 000 одиниць

Таким чином, продаж Galaxy S25 Ultra майже вісім разів перевищує продаж китайських флагманів.

Чому Samsung лідирує на ринку?

Основною причиною такого лідерства є не лише передові характеристики, як у китайських моделях, таких як великі камери і батареї на 6000 мАг і більше, але й відсутність доступності цих смартфонів поза межами Китаю. Більшість китайських брендів обмежують свій продаж в основному на внутрішньому ринку, у той час як Samsung активно працює з міжнародними операторами зв’язку, пропонуючи свої смартфони в різних країнах відразу після анонсу.

Galaxy S25 Ultra також має розширену маркетингову підтримку і потужну дилерську мережу, що дає Samsung змогу утримувати лідерство в сегменті преміум-смартфонів.

Глобальне поширення і маркетингові стратегії Samsung

Крім того, Galaxy S25 Ultra доступний у багатьох країнах з моменту офіційного запуску. Це дозволяє компанії надавати своїм користувачам високоякісне обслуговування, включаючи гарантійне обслуговування та підтримку на локальних ринках, що значно збільшує лояльність споживачів та забезпечує стабільний попит.