Розкрито скандальні деталі розробки Dragon Age: The Veilguard – бажання зробити Live-Service, постійні сварки та повний провал

Розкрито скандальні деталі розробки Dragon Age: The Veilguard – бажання зробити Live-Service, постійні сварки та повний провал

Після довгих років очікувань, гра «Вейлгард», яка вийшла восени минулого року, швидко здобула статус провалу серед геймерів і критиків. Враховуючи, що попередня частина серії «Драконовий вік: Інквізиція» отримала численні нагороди за «Гру року» майже десятиліття тому, новий проєкт, що був розроблений BioWare під егідою EA, не зміг задовольнити очікування. Відсутність позитивного сприйняття серед фанатів розкриває проблеми, які виникли в процесі розробки гри.

Історія розробки «Вейлгард»

Джейсон Ширер, журналіст із Bloomberg, поділився подробицями про складний процес створення гри «Вейлгард». Одним із найбільш помітних аспектів, згаданих у звіті, було рішення студії BioWare змінити концепцію гри. Спочатку «Вейлгард» мав стати сервісом ігор, однак через численні труднощі команді довелося повернутися до ідеї одноразового проєкту. Це змусило розробників відмовитися від багатьох елементів гри, включаючи глибокі історії та варіативність, які були притаманні попереднім частинам серії.

Творчі конфлікти та комерційні обмеження

Розвиток «Вейлгарда» також розкриває конфлікти всередині компанії, зокрема між командами, які працювали над серією «Dragon Age» і тими, хто займався створенням «Mass Effect». Біографія розробників показує, що напруга між цими командами залишалася навіть після об’єднання зусиль для створення «Вейлгарда». Більш того, внутрішні конфлікти призвели до того, що команда «Dragon Age» була роздратована через те, що команда «Mass Effect» отримала більше можливостей для реалізації своїх амбіцій. Ситуація, коли одна команда знецінювала роботу іншої, створила значну напругу в процесі розробки.

  • Рішення щодо зміни формату гри призвели до значних втрат у якісному та творчому виконанні.
  • Внутрішні конфлікти та суперечності між командами мали серйозний вплив на результат гри.
  • Брак часу та ресурсів призвів до зниження якості роботи над «Вейлгардом».

Перерасподілення ресурсів та кадрові зміни

На основі результатів розробки «Вейлгарда», BioWare провела значні кадрові зміни, звільнивши частину співробітників та перерозподіливши розробників між іншими проектами в рамках EA. Зараз значно менша команда BioWare працює над наступною грою серії «Mass Effect». Це підкреслює, як внутрішні проблеми компанії можуть впливати на тривалий розвиток ігор і змінювати творчий напрямок розробки внаслідок комерційних рішень.

  1. Звільнення співробітників та кадрові зміни — одна з основних причин спаду якості проекту.
  2. Менша команда працює над новими проектами серії «Mass Effect», що знижує шанси на вдосконалення «Dragon Age».

Незважаючи на всі труднощі та зменшення команди, важливо зазначити, що уроки з розробки «Вейлгарда» повинні стати важливим підґрунтям для майбутніх проектів BioWare. Зрештою, ця ситуація є прикладом того, як внутрішні конфлікти та комерційні пріоритети можуть руйнувати творчий потенціал студії, і як важливо для розробників знайти баланс між креативністю і бізнесовими цілями для досягнення успіху в майбутньому.