Rolls-Royce вразив світ, поставивши свій флагманський автомобіль, Phantom, в басейн. Цей незвичайний вчинок став частиною вражаючої вистави, присвяченої зв’язку цієї моделі з музичною індустрією.
Що відомо про експеримент
Не серійний автомобіль був занурений в басейн Tinside Lido, розташований у Плімуті, але це був не звичайний Phantom. Мова йде про спеціально розроблений прототип з подовженою колісною базою, що складає 5 982 мм. Машина була ретельно розміщена на платформі, щоб запобігти її потопленню, і вода піднялася лише трохи вище коліс.






Музичний зв’язок Phantom
Ідея занурення автомобіля в басейн була натхненна історією Кіта Муна, барабанщика, який в 1970-х роках нібито занурив Phantom до свого 21-го дня народження. Хоча сам музикант пізніше підтвердив, що це був Лінкольн Континентал, але цей вчинок став основою для повторення експерименту Rolls-Royce.
Символіка місця
Вибір місця для експерименту також не був випадковим. Басейн Tinside Lido має історичну цінність, адже в 1967 році саме тут була зроблена знаменита фотографія «Бітлз». Того ж року Джон Леннон перефарбував свій Phantom в жовтий колір, прикрашаючи його психоделічними візерунками.
Phantom як культурний символ
Флагман Rolls-Royce завжди мав тісний зв’язок з музикою. Відомі діячі, такі як Герцог Хеллінгтон, Едіт Піаф, Елвіс Преслі та багато інших, неодноразово з’являлися за кермом або на задньому сидінні цього автомобіля. Сьогодні Phantom активно використовують у кліпах та на обкладинках альбомів таких зірок, як Фаррелл Вільямс, Снуп Догг, 50 Cent та Ліл Уейн.
Джерело: Carscoops