Компанія Jaguar Land Rover презентувала новий логотип для бренду Range Rover. Це перше значне оновлення символіки компанії з моменту запуску оригінальної моделі в 1970 році. Нова емблема виготовлена у вигляді двох великих літер «R» і використовує мінімалістичний шрифт, що став відомим завдяки бренду.
Опис нової емблеми
Презентація нового логотипу відбулася на спеціальному заході для інвесторів, і цей знак не замінить традиційний логотип Range Rover, який зберігається на капоті та у всіх основних моделях автомобілів. Відповідно до заяви компанії, новий логотип буде використовуватися в місцях, де стандартний дизайн буде непридатним. Це може бути, наприклад, на мітках, в обмежених серіях моделей чи на спеціальних заходах.
Оновлення логотипу є частиною стратегії «Палата брендів», в рамках якої Range Rover, Defender, Discovery та Jaguar будуть виділені в окремі суббренди, кожен з яких матиме свою унікальну маркетингову ідентичність. Jaguar вже представив свій новий дизайн, а для Defender і Discovery ще не було анонсовано змін.
Залишається назва Land Rover, яка буде грати роль «довірчого знаку», і символізуватиме платформи, технології та позашляхові характеристики моделей JLR. Логотип Land Rover продовжить використовуватися на автомобілях, в соцмережах, на вебсайтах та в рекламних матеріалах.




Новий фірмовий візерунок
Окрім нового логотипу, Range Rover також представив оновлений шаховий візерунок, що став частиною нової айдентики бренду. Поки що не відомо, де саме буде використовуватися цей візерунок, але ймовірно, його можна буде побачити в дизайні решіток радіаторів, інтер’єрі або на спеціальних версіях автомобілів. Це підкреслює відмінність моделей Range Rover від більш утилітарних автомобілів під брендом Land Rover.