Peugeot під водою: огляд інноваційного підводного концепту

Peugeot під водою: огляд інноваційного підводного концепту

Peugeot оголосив про початок співпраці у межах науково-дослідницької програми полярних досліджень у рамках проекту Capsule II — нового покоління підводної капсули з житловою зоною, що планується до запуску у 2026 році. Мета партнерства полягає в удосконаленні ергономіки, підвищенні міцності матеріалів, розвитку комунікаційних систем, а також поліпшенні рівня комфорту та безпеки для дослідників.

Інформація про програму «У рамках полюса»

Програма «У рамках полюса» була заснована у 2008 році у Франції, її ініціаторами стали Гіслейн Бардут та Еммануель Перікс-Бардот. Сучасна версія капсули, представлена на фото у галереї нижче, використовується як тимчасовий підводний корпус для проведення досліджень. Вона дає змогу вченим перебувати під водою до трьох діб поспіль. Панорамні ілюмінатори забезпечують безперервний огляд морських екосистем і сприяють вивченню екологічних процесів. Незважаючи на вдало розроблений дизайн, дослідники вважають, що капсулу потрібно значно покращити, що стане основною задачею проекту Capsule II.

У новому проекті компанії Peugeot разом зі студією дизайну Stellantis передбачено оптимізацію інтер’єру майбутньої капсули з урахуванням поліпшення умов праці і життя дослідників. Враховуючи досвід бренду в розробці концепції автомобільного інтер’єру I-Cockpit, увага буде зосереджена на кількох ключових аспектах:

  • підвищення ефективності робочих зон для різних наукових завдань;
  • створення нового ергономічного дизайну інтер’єру з акцентом на максимальний комфорт і продуктивність;
  • вибір інноваційних, довговічних та приємних на дотик матеріалів;
  • інтеграція сучасних технічних систем, включно із засобами зв’язку, інформаційними дисплеями та іншими комунікаційними елементами.

Роботи за проектом заплановані на період з травня 2025 року по літо 2026 року. За цей час передбачено детальний аналіз досвіду експлуатації поточної капсули, визначення ключових напрямків вдосконалення, затвердження остаточного дизайну внутрішнього простору, 3D-моделювання, конструювання фізичного прототипу, інженерну розробку та серійне виробництво із врахуванням усіх технічних вимог та пропозицій студій Peugeot і Stellantis.