Ремейк класичної рольової гри The Elder Scrolls IV: Oblivion, який став об’єктом численних чуток, отримав нові деталі. За останніми відомостями, проект розробляється на базі движка Unreal Engine 5, і його вихід очікується в червні 2025 року. Інформація, що підтверджує цю версію, стала доступною через витоки з різних джерел, серед яких є навіть документи Microsoft, що просочилися в процесі судового розгляду FTC.
Нові подробиці ремейка The Elder Scrolls IV: Oblivion
Перші згадки про можливий ремейк з’явилися ще в липні 2023 року, коли колишній працівник студії Virtuos опублікував на Reddit інформацію, що підживила інтерес до проекту. Пізніше документи, витік яких стався під час судового процесу FTC, також підтвердили існування ремастера, який був підготовлений до майбутнього релізу.
Ігрові зміни та покращення
За останньою інформацією, перероблена версія Oblivion включає значні зміни в шести основних ігрових системах: витривалості, стелсі, блокуванні, стрільбі з лука, реакції на удари та інтерфейсі користувача. Ці зміни спрямовані на те, щоб зробити гру більш сучасною, зручнішою і інтерактивною для нового покоління гравців, зберігаючи при цьому дух оригіналу.
Одна з найбільших змін стосується системи блокування, яка була значно вдосконалена. Вона тепер нагадує механіку, яку можна зустріти в серії Souls, що дозволяє гравцям більш чітко і ефективно взаємодіяти з ворогами, зменшуючи «нудність» старої системи. Це дозволяє створити більш динамічний і цікавіший ігровий процес, де кожен бій вимагає від гравця високої майстерності і уважності.
Інші значні зміни стосуються стелс-механіки та стрільби з лука. Тепер стелс-система має нові іконки, що робить її більш інтуїтивно зрозумілою, а також покращену шкалу завданих ушкоджень, що впливає на вибір стратегії при проходженні гри. Покращення стрільби з лука дозволяють гравцям насолоджуватися більш плавним і точним процесом як у першій, так і в третій особі.
Що стосується витривалості, то нова система стає менш набридливою для гравців, завдяки зниженню частоти вимог до витривалості та значному скороченню механічних перешкод, які виникали в оригінальній грі. Ці зміни, за словами розробників, дозволяють зробити гру більш доступною та зручною, водночас зберігаючи її класичний дух ігрової механіки.
Офіційний анонс та очікування
Поки що немає офіційних анонсів від Bethesda щодо точного релізу або деталей анонса. Однак, як повідомляється, ремейк може бути анонсований вже 23 січня 2025 року під час заходу Xbox Developer Direct, що дозволить фанатам отримати перший погляд на оновлену версію гри. Це стало б важливим моментом для багатьох прихильників серії, адже Oblivion вже давно здобула культовий статус серед геймерів по всьому світу.
Очікування від ремейка дуже великі, і гравці сподіваються на те, що нові зміни та покращення не лише підвищать якість графіки та ігрового процесу, але й збережуть унікальну атмосферу, що зробила оригінал таким популярним. Багато хто сподівається на те, що нові системи, які впроваджуються в гру, забезпечать багатий та динамічний геймплей, що підходить для сучасних умов гри.
Джерело: MP1ST
![Oblivion у подробицях: навіщо повертатися до класики жанру? Погляд у минуле: ностальгічний аналіз графіки Oblivion](https://gagadget.com/media/post_big/ogog.jpg)