People Can Fly скасувала дві гри, готується до нових звільнень після Bulletstorm та Painkiller

People Can Fly скасувала дві гри, готується до нових звільнень після Bulletstorm та Painkiller

Польська студія People Can Fly, яка здобула популярність завдяки створенню культових стрільців, таких як Bulletstorm та Painkiller, стикається з низкою серйозних проблем. Після успіху їх останнього проекту «Вікторія», компанія оголосила про звільнення значної кількості співробітників, але це виявилося лише початком чергових труднощів.

Основні проблеми компанії

Генеральний директор People Can Fly, Себастьян Войциковський, повідомив, що компанія прийняла рішення скасувати два проекти, які мали робочі назви «Project Gemini» та «Project Bifrost». Цей крок також супроводжувався звільненнями працівників, які працювали над цими проектами. За словами Войциковського, таке рішення було спричинене відсутністю чіткої підтримки з боку видавця і недостатньою кількістю інформації щодо продовження або скасування проекту «Gemini».

Причини проблем та скасування проектів

Однією з основних причин скасування проектів стало те, що видавництво не надало студії необхідної підтримки для реалізації контенту, що відображалося на ходу розробки. Відсутність взаємодії з видавцем, а також відсутність чіткої інформації про подальшу долю проекту «Gemini» змусили компанію переглянути свої плани.

Взаємини з Square Enix та інші виклики

Що стосується проекту «Project Gemini», то він мав тісні зв’язки з японським видавцем Square Enix. Проте, незважаючи на обіцянки щодо фінансування та підтримки, відносини між двома компаніями залишалися напруженими, що призвело до фінансових розбіжностей. Square Enix не виплачував належні відрахування, що стало причиною подальшої розриву співпраці.

На даний момент невідомо, скільки саме працівників буде звільнено через скасування цих проектів, а також не розголошуються наступні кроки компанії, хоча відомо, що студія продовжує розробляти інші амбітні проекти. Зокрема, студія працює над прототипом однієї з франшиз PlayStation, а також активно співпрацює з Microsoft для розвитку проекту «Gears of War: E-Day» разом зі студією The Coalition.

Джерело: @Pcfpeoplecanfly