Стало відомо, що компанія Nintendo використовує нестандартні методи під час ідентифікації пристроїв, що обмежує можливість використання сторонніх аксесуарів.
Як працює USB-стандарт
USB-стандарт має абревіатуру UNiversal, що вказує на його широке застосування для підключення різноманітних пристроїв, таких як клавіатури, зарядні пристрої, зовнішні SSD, відеокарти, а також спеціалізоване медичне обладнання, наприклад, ендоскопи. Цей стандарт забезпечує зручність підключення, але не завжди є зручним для реалізації продажу деяких аксесуарів. При підключенні телефону до зарядного пристрою можуть виникати ситуації, коли потрібно знижувати напругу, щоб уникнути перегріву пристрою.
USB-пристрої обмінюються технічною інформацією для забезпечення коректної роботи. Цей процес стандартизований, що дозволяє пристроям взаємодіяти незалежно від виробника. Це означає, що навіть старий USB-пристрій буде сумісний з сучасними комп’ютерами та зарядними пристроями.
Ініціативи Nintendo
Nintendo відома своїм прагненням створювати замкнуту екосистему і обмежувати використання сторонніх продуктів. Це сталося і з новою моделлю Nintendo Switch 2, яка не підтримує сторонні док-станції через підвищену вимогу до потужності (60 Вт), що не підтримується більшістю сторонніх пристроїв. Навіть оригінальний док Nintendo не забезпечує потрібного рівня потужності без використання зовнішнього джерела живлення.

Підключення для аналізатора на перемикання 2 та док. Ілюстрація: Verge
Журналіст Verge, який підключився до консолі через спеціальний перехоплювач сигналу, виявив абсолютно нетипову поведінку при аналізі комунікацій між Switch 2 і док-станцією компанії. Перш ніж запустити відеосигнал, пристрої обмінялись понад 30 кодованими повідомленнями, які не відповідають стандартам USB. Це означає, що консоль не передавала відео, поки не отримала відповідь від пристрою, що є нестандартною практикою для USB-пристроїв.

Перехоплений перемикач «комунікації» 2 з його док. Ілюстрація: Verge
За словами представників компанії Antank, їхня док-станція підтримує оновлення мікропрограми і вони налаштовані адаптувати свою продукцію під специфікації Nintendo, аби забезпечити сумісність з новими вимогами.

Кодовані повідомлення в розділах клієнта даних, які передають Antank S3 Max. Ілюстрація: Verge