Студія єнота Logic має серйозний привід святкувати: її нова гра «Savage Planet» вже зібрала понад 1 мільйон активних гравців всього за два тижні після запуску. Ця цифра, за словами креативного директора Алекса Хатчінсона, підтверджує популярність гри, хоча в сучасних умовах 1 мільйон гравців не завжди означає 1 мільйон продажів.
Важлива інформація про гру «Savage Planet»
За словами Хатчінсона, досягнення такого результату стало можливим завдяки великій кількості гравців, які взяли участь у запуску гри. Проте, він зауважив, що у сучасному світі цифрового контенту, таких як передплати на послуги, підрахунок кількості гравців не завжди корелює з кількістю проданих копій гри.
Коментарі команди «Savage Planet»
«Ми надзвичайно вдячні кожному з 1 мільйона гравців, які долучилися до нашої гри «Savage Planet». Ваше залучення надихає нас на нові досягнення», — йдеться в офіційному повідомленні студії на платформі Steam.
Команда розробників активно працює над новими оновленнями та вдосконаленнями гри, щоб забезпечити найкращий можливий досвід для кожного користувача. Вони також поділилися інформацією про планування нових функцій та оновлень, які з’являться в найближчому майбутньому.
Історія успіху, але з застереженням
Однак, креативний директор Алекс Хатчінсон, хоча й відзначив вражаюче досягнення, висловив деяке сумнівне ставлення до того, як сервіси на зразок Game Pass Xbox змінюють фінансову модель індустрії відеоігор. Як зазначив Хатчінсон у своєму Twitter, у сучасному світі 1 мільйон гравців не обов’язково означає мільйон продажів, оскільки велика частина гравців отримує доступ через передплату на сервіс.
«У наш час це, на жаль, не завжди означає продажі через передплачені послуги, хоча це все одно важливий етап для нас», — написав Хатчінсон, підкреслюючи зміни в індустрії відеоігор.
Джерело: Пара