Microsoft планує запустити каталог ігор, розроблених за допомогою генеративного ШІ, заявив CEO Xbox

Microsoft планує запустити каталог ігор, розроблених за допомогою генеративного ШІ, заявив CEO Xbox

20 лютого Microsoft оголосила про запуск нової моделі штучного інтелекту AII Muse, яка здатна генерувати ідеї для відеоігор, створювати візуальні елементи гри та адаптувати будь-яку гру до різних платформ. Цей інноваційний інструмент має революційний потенціал, змінюючи підхід до створення контенту в індустрії відеоігор. Одним із основних напрямків використання AII Muse стане інтеграція технології в ігри, що розробляються в студіях Microsoft.

Інноваційна технологія AII Muse від Microsoft

AII Muse була розроблена у партнерстві з теорією ніндзя і використовує величезні масиви даних про ігровий процес для навчання і вдосконалення своїх моделей. Ця технологія здатна створювати високоякісні ігрові елементи, які варіюються за стилем та складністю, а також можуть адаптуватися до різних уподобань гравців, забезпечуючи максимальний рівень персоналізації. За словами генерального директора Microsoft, Сатьї Наделли, робота з Muse є неймовірним досвідом, який можна порівняти з першим знайомством з іншими потужними моделями ШІ, такими як ChatGPT.

Інноваційна платформа дозволяє створювати контент, який бездоганно адаптується до потреб користувачів, а також має здатність динамічно змінюватися відповідно до модифікацій гри. Це відкриває нові горизонти для розробників ігор, забезпечуючи новий рівень взаємодії з іграми. Зараз Microsoft активно планує інтегрувати AII Muse в майбутні проекти, створюючи каталог ігор, що використовують цю технологію.

«Незабаром у нас буде каталог ігор, в яких ми почнемо використовувати моделі AI», — заявив Сатья Наделла.

За словами Наделли, основною метою використання AII Muse є створення консистентних ігор, які одночасно будуть здатні до адаптації і персоналізації. Це дозволить зберегти оригінальність ігрового процесу, водночас додаючи різноманіття та гнучкість для різних стилів гри. Використання даних про ігровий процес дозволяє досягти балансу між стабільністю і гнучкістю проекту.

Однак не всі в індустрії поділяють оптимістичний погляд на впровадження генеративного штучного інтелекту в розробку відеоігор. Деякі експерти висловлюють стурбованість щодо можливих наслідків для працівників галузі та авторських прав. Незважаючи на це, генеральний директор Take-Two Interactive, Зельник, вважає, що впровадження AI в ігровий процес не тільки не скоротить робочі місця, а, навпаки, створить нові можливості для розширення робочої сили в індустрії.

Потенціал AI для розробки відеоігор

Генеративний ШІ, як AII Muse, має величезний потенціал для трансформації процесу створення ігор. Це не просто технологія для автоматизації рутинних завдань, але й інструмент, здатний внести інновації у саму суть ігрового процесу. Моделі штучного інтелекту можуть допомогти створювати унікальний контент для кожного гравця, що дозволяє індивідуалізувати досвід. Це відкриває нові можливості для персоналізації ігор, що створюються для широкої аудиторії.

Більше того, інтеграція таких моделей ШІ, як Muse, дозволяє значно знизити витрати на розробку, оскільки AI може автоматично генерувати візуальні елементи, створювати сценарії та адаптуватися до вимог різних платформ. Це може значно прискорити процес розробки і вивести індустрію на новий рівень ефективності.

Незважаючи на прогнози, які стверджують, що AI може замінити традиційних розробників ігор, фактично штучний інтелект більше схожий на помічника, який працює в парі з людиною. Це дозволяє спеціалістам зосередитися на більш творчих аспектах роботи, таких як розробка сюжетів, дизайн персонажів та унікальні геймплейні механіки, тоді як AI може виконувати технічні завдання.

Використання AII Muse в сучасних відеоіграх

AII Muse, здатна адаптуватися до будь-якої платформи, від ПК до консолей, дозволяє розробникам відеоігор створювати проекти, що можуть бути запущені на будь-якому пристрої з максимальною ефективністю. Це має особливе значення в умовах різноманітності платформ і пристроїв, доступних сьогодні на ринку відеоігор.

Студії, що використовують технологію AII Muse, можуть створювати гри, які не тільки адаптуються до умов платформи, але й автоматично підлаштовуються під конкретного користувача, вивчаючи його вподобання, ігрові звички та стиль гри. Це дозволяє забезпечити унікальний досвід для кожного гравця, що є однією з головних цілей сучасної індустрії.

Модель AII Muse також використовує дані з реального часу для оптимізації ігрового процесу. Наприклад, AI може оцінювати рівень складності гри та коригувати її під кожного гравця, що дозволяє зробити гру більш захоплюючою та доступною для ширшої аудиторії.

Таким чином, технологія AII Muse представляє собою важливий крок у розвитку індустрії відеоігор, оскільки вона дозволяє поєднати інноваційні підходи до розробки ігор з глибоким аналізом даних, що забезпечує створення більш гнучких і персоналізованих ігрових світів.

Джерело: Подкаст Dwarkesh