Ситуація навколо майбутнього екстракту марафону продовжує ставати все більш інтенсивною, зважаючи на кілька складних тижнів для студії. Все почалося з запуску закритої альфа-версії гри, що викликало переважно стримані та змішані відгуки. Однією з основних причин критики є відсутність окремого режиму PvE, хоча розробники цього хотіли, однак вони не отримали підтримки від керівництва Bungie.
Що сталося за кулісами
Згідно з новим звітом Пола Тассі, опублікованим на Forbes, з’ясувалося, що ситуація, що склалася, має глибші корені. За інформацією джерел Tassi, розробники Bungie давно висловлювали стурбованість щодо майбутнього марафону і зверталися до керівництва з пропозицією додати новий компонент у гру. Однак звернення залишались без відповіді, адже керівництво, яке вважається дуже консервативним, часто не приймало ці запити до уваги.
Відповідно до звіту, розробники Bungie вже понад п’ять років неодноразово наголошували на необхідності додати компонент PvE в гру, але їхні пропозиції не були враховані. Як зазначається у звіті, деякі з керівників Bungie навіть ігнорували попередження та критику, не розглядаючи зміни в грі на користь режиму PvE.
Заява розробників
В інтерв’ю для GamesRadar, Гаймомер Марафон Джіо Зіглер відкрито висловився щодо подальшого розвитку гри. Він чітко заявив, що марафон не орієнтується на задоволення всіх гравців, особливо тих, хто віддає перевагу лише режиму PvE. Це свідчить про зміну фокусу гри, що може бути неприязно сприйняте частиною фанатів.
Маркетингові плани Bungie
Як повідомляється у звіті, початковий маркетинговий план Bungie для гри «Марафон», який включав анонс нового трейлера та старт попередніх замовлень у червні, був скасований на початку цього місяця. Ці зміни стали частиною ширшої стратегії компанії, яка, ймовірно, передбачає заміну відкритої бета-версії на серію публічних п’єс, але остаточні деталі поки що не підтверджені.