У своєму недавньому інтерв’ю для ігрового видання, режисер марафону Джо Зіглер поділився цікавою думкою про те, як студія Bungie підходить до створення нових ігор. Зіглер зазначив, що команда не має наміру змагатися з іншими подібними проектами, такими як популярна гра Escape from Tarkov. Натомість Bungie націлена на створення унікального ігрового досвіду, який доповнює вже існуючі проекти.
Основні принципи Bungie при створенні нової гри
«Можливо, я наївний, але я не бачу створення гри як пряме змагання з іншими продуктами на ринку. Моє завдання — запропонувати щось нове, цікаве, що може знайти своє місце поруч із іншими проектами. Ми прагнемо створити гру, яка буде такою ж важливою та захоплюючою для гравців, як і інші популярні продукти,» — зазначив Зіглер.
Фокус на історії та емоціях гравців
Bungie ставить перед собою важливу мету — створити гру, яка здатна не тільки захопити гравців, але й дозволити їм пережити сильні емоції та поділитися своїм досвідом з іншими. Це важливо для створення спільноти, де кожен гравець може стати частиною великої історії.
Команда розробників орієнтується на створення яскравих сюжетів, які будуть цікаві та неймовірно захоплюючі, адже саме це мотивує гравців обговорювати гру, ділитися враженнями після кожної сесії. Однак наразі, незважаючи на позитивні очікування, в грі не буде близькості-чатів, щоб уникнути токсичності в спілкуванні між учасниками.
Дати випуску та деталі про тестування
Випуск гри «Марафон» запланований на 23 вересня 2025 року. Вона буде доступна на платформі PlayStation 5, а також на Xbox Series X|S і ПК. Крім того, гра підтримуватиме перехресний прогрес та можливість гри між різними платформами.
Для тих, хто хоче протестувати гру до її офіційного запуску, Bungie анонсувала старт альфа-тестування, яке розпочнеться вже 23 квітня 2025 року. Очікується, що бета-тест може стартувати в травні-червні 2025 року.