Відродження легенди: успіх гри «Чорний міф: Вуконг» та нові досягнення
Через півроку після релізу, «Чорний міф: Вуконг» не лише утримує свою популярність, а й продовжує збирати нову аудиторію, демонструючи незвичайні досягнення у світі відеоігор. Згідно з даними звіту Niko Partners, кількість проданих копій перевищила 20 мільйонів, що підтверджує неймовірний інтерес до проекту з боку гравців.
Творці гри, компанія Game Science, продовжують дивувати шанувальників новими досягненнями, не лише в контексті самого ігрового процесу, але й завдяки запуску нового бізнес-напрямку: торгової платформи для фірмових товарів, пов’язаних з грою.
Експансія за межі ігрового процесу
Успіх «Чорного міфу» не обмежується лише цифровими і фізичними копіями гри. Розробники вирішили розширити межі свого проекту за рахунок нових товарів. 15 січня 2025 року компанія Game Science запустила офіційний магазин на платформі Tmall, що спеціалізується на електронній комерції. Протягом перших трьох днів продажу фірмові аксесуари, такі як фігурки та сувеніри, принесли компанії більше 3 мільйонів юанів, що становить близько 416 811 доларів США.
Цей успіх став значним підтвердженням популярності гри серед фанатів, а також підкреслив потенціал для подальшого розвитку товарної лінії. Високий попит призвів до того, що терміни доставки деяких товарів були збільшені до 90 днів, що ще раз свідчить про шалений інтерес до продукції, пов’язаної з «Чорним міфом: Вуконг».
Стимулювання подальшого розвитку товарів
З метою підтримки та розвитку цього напрямку, Game Science створила спеціальну команду, яка займається розробкою, виробництвом і продажем додаткових товарів. Це дозволить не тільки розширити асортимент фірмової продукції, а й ще більше поглибити взаємодію гравців з ігровим Всесвітом «Чорного міфу». Тепер фанати матимуть можливість не лише переживати пригоди в грі, а й мати можливість володіти частиною цього віртуального світу у реальному житті.
Платформи для гри
Наразі «Чорний міф: Вуконг» доступний на двох основних платформах: PlayStation 5 та ПК. Реліз на інших консолях поки не анонсований, однак, з огляду на попит та успіх гри, можна припустити, що в майбутньому гра може бути доступною й на інших платформах.
Незважаючи на те, що гра з’явилася лише недавно, її вплив на ігрову індустрію вже не можна переоцінити. Ігрові технології, що використовуються в проекті, забезпечують вражаючий рівень деталізації та реалістичності, що дозволяє створити нові стандарти для подібних ігор. Завдяки цьому, проект здобув популярність не лише серед звичних геймерів, але й став об’єктом уваги критиків та технічних експертів.
Джерело: Ігровий блог