Випуск відеоігри для незалежних розробників завжди є важливим моментом, кульмінацією багатьох місяців важкої праці та зусиль. Але що робити, коли гра, яку було ретельно сплановано і анонсовано на певну дату, раптово стикається з конкурентом такого масштабу, як ремастер популярної гри «Скрут — забуття»? Саме в такій ситуації опинилася студія «Червона душа», розробник гри «Пост Травми: пригодницька гора», яка планувала реліз 22 квітня 2025 року. Саме цього дня компанія Bethesda анонсувала реліз своєї оновленої версії знакової RPG.
Особливості ситуації на ринку
Йонас Антоссон, засновник компанії Raw Fury (видавця «Пост Травми»), поділився своїми думками щодо «тіньових релізів», пояснивши, що коли на ринку з’являється таке грандіозне оновлення, як «Забуття», це фактично означає, що інші проекти можуть бути втрачені. Антоссон підкреслив, що у його компанії немає великих фінансових ресурсів, аби конкурувати з такими гігантами, тому кожен крок, у тому числі дата випуску гри, ретельно планується з максимальним врахуванням ситуації на ринку. Також він зазначив, що особисто любить «Забуття», бо грав у цю гру ще в молодості. Проте зізнався, що цей випадок, коли їхня гра зустрічається з таким потужним конкурентом, викликає певне хвилювання.
Попри ці складнощі, команда Red Soul не втратила почуття гумору. Вони оголосили нову дату випуску своєї гри — 23 червня, яка була названа «духовною» датою релізу. У цей день розробники планують оновити свою гру, додавши нові трансляції та покращену версію гри. Гра буде доступна на всіх платформах, де вона вже була випущена раніше, і студія продовжує працювати над покращенням гри після її виходу, не зважаючи на нові труднощі.
Реакція індустрії на релізи великих ігор
Існували побоювання, що ремастер «Забуття» може затмити інші релізи, зокрема «Клер обскур: Експедиція 33». Однак, ці побоювання не виправдалися. Компанія Sandfall Interactive підтвердила, що їхній новий RPG-експеримент вже набув популярності, зокрема, завдяки попереднім продажам, які досягли понад мільйона примірників. І це ще до того, як гра була випущена для гравців. Виявилося, що, попри непередбачувану конкуренцію, окремі ігри все ж знаходять свого гравця, навіть у такі непрості часи.
Що чекає на геймерів у майбутньому
Враховуючи важливість дати релізу для інді-розробників, багато з яких прагнуть привернути увагу до своєї гри на ринку, де домінують великі корпорації, зусилля, спрямовані на створення і популяризацію унікальних ігор, стають критично важливими. Розробники «Пост Травми» і їхні партнери продовжують докладати максимум зусиль для того, щоб їхній продукт був помічений, і навіть якщо на ринку з’являються великі конкуренти, їхня гра все ж знайде свого гравця.
Хороші речі приходять до тих, хто чекає, тому ми будемо терплячими.
23 червня підготуйтеся до після травми: повторний випуск-випередження, ми не випускаємо його спочатку, і це майже однаково. #Posttraumaterelease #Pleasenoshadowdropthistime pic.twitter.com/dcdff2hrex
— Сира лють | Пост травма вийшла! ? (@Rawfury) 25 квітня 2025 року
Джерело: @Rawfury