Housemarque відстоює сюжетні ігри на фоні проблем Sony з сервісними проєктами

Housemarque відстоює сюжетні ігри на фоні проблем Sony з сервісними проєктами

У той час як компанія Sony активно впроваджує стратегію, орієнтовану на ігрові послуги, фінська студія, що здобула популярність завдяки своїм продуктам, заявляє, що продовжуватиме зосереджуватися на створенні ігор з одним використанням та преміум-класу, принаймні в найближчому майбутньому.

Основні факти

У розмові з представниками Eurogamer, що відбулася під час святкування 30-річчя студії, керівник компанії Хіларі Куїттінн і креативний директор Грегорі Люден пояснили, що поки гравці продовжують купувати преміум-ігри, студія буде продовжувати їх розробку. Оскільки новий проект «Самрос» запланований на 2026 рік, це чітко вказує на стійку орієнтацію студії на преміальний напрямок.

Це твердження відповідає філософії компанії, яка вважає свої ігри «досвідом, який пов’язаний з певним етапом вашого життя». Замість того, щоб проводити «все своє життя» в одній грі, команда прагне, щоб гравці відчували гру протягом кількох днів чи тижнів, подібно до перегляду фільмів або телевізійних серіалів.

«Це унікальний досвід. Ви отримуєте його, витягуєте з нього все, що можете. Можливо, ви повернетеся до нього пізніше, але вам не потрібно витрачати на нього всю свою увагу на протязі кількох років», — зазначає Куїттінн.

Студія сподівається на довгострокове збереження цього підходу, але також усвідомлює, що її успіх залежить від актуальності останніх ігор, які повинні мати підтримку від фанатів і гравців, щоб підтримувати розвиток преміум-класу ігрових проектів.