Невеликий, але вражаючий — Honda N-One E: дебютував у камуфляжному фільмі на фестивалі швидкості Hududud, а тепер представлений у серійній версії на внутрішньому ринку в Японії.
Що відомо
N-One E — це хетчбек з коробкою з високим дахом, панелями тіла без надмірностей і маленькими колесами. На відміну від шоу-автомобілів з розширеними арками, серійна версія суворо відповідає японським вимогам кей-автомобілів, що обмежують розміри та потужність.
Хоча Honda ще не виявила всіх характеристик, ви можете бути впевнені, що довжина моделі не перевищує 3 400 мм, а потужність електродвигуна не вище 64 к.с. Швидше за все, модель отримала ту саму потужність, що і вищий N-Van E, з інтервалом до 245 км. Завдяки невеликому акумулятору, заряд постійного струму 50 кВт дозволяє заповнити заряд приблизно за 30 хвилин.




Салон виглядає просто, але не дешево: є фізичні кнопки, обсяг гучності, знайомі з іншими моделями селектора передачі та окремою кнопкою активації режиму водіння з однією педаль. На екрані мультимедіа знаходиться полиця смартфона (без бездротового заряду), а задні сидіння — у співвідношенні 50:50.








Основним сюрпризом стала підтримка режиму V2L, який дозволяє автомобільній батареї працювати як джерело живлення для побутових приладів, ноутбуків або електричних велосипедів. Для цього необхідний корпоративний адаптер з аксесуарів Honda. Також пропонується індикатор заряду світлодіодами на приладовій панелі та декоративний набір смужок на тілі.

Honda n-one E :. Фото: Гонда
Джерело: Honda