Після невдалого завершення проєкту Robotzers, компанія General Motors повернула свої автономні машини на дороги. Проте тепер Chevrolet Bolt з функцією Autopilot більше не перевозить пасажирів — їхня роль змістилася на участь у внутрішніх тестуваннях, які мають на меті вдосконалення технологій для майбутніх серійних моделей автомобілів.
Інформація про поточний стан технологій
Як повідомляє Детройтська вільна преса, на шосе в штатах Мічиган, Техас та в районі Сан-Франциско рухається невелика кількість автономних електричних вантажних автомобілів. Всі ці транспортні засоби працюють під наглядом досвідчених тестових водіїв, щоб допомогти в розробці нової системи корпоративної допомоги для водіння Super Craise, яка вже доступна в деяких моделях автомобілів брендів Cadillac, GMC, Chevrolet та Buick.
Важливо зазначити, що це є лише внутрішніми тестами, і жодні автомобілі не перевозять пасажирів. Кожен з них оснащений новітнім обладнанням і програмним забезпеченням, яке підтримує процес тестування.
Нещодавно журналісти зауважили на дорогах автомобілі з використанням Lidar-системи, але без характерного логотипу Cruise, що вказує на відсутність завершеної версії технології для масового використання.
Нагадаємо, що General Motors придбала компанію Cruise у 2016 році. Очікується, що цей проєкт стане важливим напрямом для GM, який принесе доходи на суму до 50 мільярдів доларів до 2030 року. Однак станом на сьогодні проект приносить значні фінансові збитки: з 2016 року компанія витратила понад 10 мільярдів доларів, а річні збитки складають близько 2 мільярдів доларів.
Незважаючи на це, GM не відмовляється від роботи з автономними технологіями, а натомість інтегрує частину команди Cruise в підрозділи, що займаються розробкою системи Super Cruise. Ця технологія, запущена ще в 2017 році, забезпечує безпечне водіння без використання рук на шосе, застосовуючи камери, радари, GPS та Lidar для забезпечення безпеки.
Тепер компанія переходить до наступного етапу розвитку — тестування технології рівня 3 за стандартами SAE, яка дозволяє автомобілю автономно подорожувати, але при цьому водій повинен залишатися готовим взяти на себе управління у будь-який момент. Цей крок є логічним продовженням використання технології Super Cruise, яка досягла значного прогресу, але ще не досягла рівня 4, коли втручання водія буде практично не потрібне.
Отже, General Motors продовжує розвиток безпілотних технологій, при цьому виявляючи обережність і не даючи зайвих обіцянок. Вони використовують здобутий досвід у проєкті Cruise для розробки ще більш досконалих і безпечних рішень у сфері автономного водіння.